les gehad, moet nog veel leren......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

les gehad, moet nog veel leren......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 13:26

pff ik voel elk spiertje in mijn lijf angelique heeft me goed aan het werk gezet en het was maar een half uurtje (omdat ze pas een veulen heeft gehad) zelfs een galopje gedaan voor het eerst op haar het leek echt nergens op ik dacht dat het niet goed ging maar angelique riep doorgalopperen dus het was blijkbaar toch een galop Haha!

eenmaal terug bij stal is het een hele kunst om de merrie in de stal te krijgen zonder dat het veulen uit de stal gaat dus dat deden we even met zijn 2tjes en dan nog was hij bijna ontsnapt hij wordt met de dag brutaler het wordt tijd dat hij het land in gaat met leeftijdgenootjes kan hij lekker gek doen Tong uitsteken

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:13

Fustrerend he? Ach, ik heb de hoop al opgegeven dat ik ooit echt perfect zou kunnen rijden. Dat is gewoon echt niet haalbaar. Redelijk of goed rijden is nog haalbaar voor de doorsnee ruiter, maar verder...

Wat leuk lijkt het me toch, zo'n veulen! Helaas is m'n merrie te oud, en m'n andere paard is een ruin, dus bij mij zal het nog wel even duren voordat ik m'n eerste, eigen veulen fok. Maar ooit wil ik het zeker doen, lijkt me echt geweldig!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:15

Ik ken het gevoel dat je het nooit zult leren, maar er is toch zo'n spreekwoord: een mensenleven is te kort om het paardrijden te leren!!!!
Dus.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 18:21

Je moethet maar zo bekijken: als je inztructrice alles goed zou vinden dan leer je ook nooit wat bij. En zo lang we nog geen Olympic voor de naam van ons paard mogen voeren is het nog heel veel te leren Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:00

Jippie schreef:
Je moethet maar zo bekijken: als je inztructrice alles goed zou vinden dan leer je ook nooit wat bij. En zo lang we nog geen Olympic voor de naam van ons paard mogen voeren is het nog heel veel te leren Haha!


Haha! jij hebt altijd van die heeerlijke uitspraken Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:15

Tijdens mijn les rij ik vaak samen met toppertjes als Lingh, Kappuchino, Gribaldi, Magic Ronaldo, Nourejev, Oscar, Kennedy etc etc in de bak. Als het dan een beetje tegen zit met het rijden dan vraag ik me soms ook wel af waar ik eigenlijk mee bezig ben en of ik niet beter kan gaan breien of punniken Koe Dus ik moet af en toe wat relativeren en mezelf bemoedigend toespreken. Ik spreek dus uit ervaring Knipoog

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 13:33

Het ergste vind ik dat ik niet kan uitvoeren wat ik in theorie allemaal wel weet. De dingen die ik niet weet vind ik niet zo erg. Ik vind het geen ramp dat ik geen moeilijke oefeningen kan rijden, maar dat die basis maar niet wil lukken.

Er op zitten en dan iets voelen waarvan je in theorie weet hoe je t moet oplossen maar dan gewoon niet lukken.

Ik vind t wel heerlijk om les te hebben, als ik gewoon mijn ogen dicht doe en precies de aanwijzingen opvolg, dan werkt t gewoon. Dat is zo fijn!