hersenschudding

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

hersenschudding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 14:01

ik moet even mijn verhaal kwijt want ik ben nogal van de wap
Moon is idd bang als ik hem een halster aantrek (misschien iets gebeurt vroeger) maar ik had hem al zo ver dat je er eigenlijk niks meer van merkte .Helaas heb ik mjzelf overschat en hem in de bak een halster aangeprobeerd te doen toen hij erg opgewonden was omdat hij naar de wei mocht . tja ,hij schrikt ,stormt weg ,ik val ,en 2 ribben gekneusd .
Maar wat erger is en waarom ik zon tijdje niet geweest ben is dat Moon mijn hoofd geraakt had met zijn hoef en ik dus gescalpeerd ben met wat bot kwijt en een hersenschudding en 16 hechtingen .tja en nu ben ik dus weer opnieuw bang en als ik er over nadenk huilerig en niemand durf ik t te vertellen want ze zeggen dan dat ik ook beter had moeten weten .
Moon en ik zijn elkaar ontwent en allebei bang terwijl we zon goeie band hadden ,Moon is heel erg schrikkerig en ik reageer daar natuurlijk weer op .Ik heb hem alleen nog maar 2 keer gelongeerd sinds die tijd .Hij weet dat er wat gebeurd is en is net zo bang als ik .Terwijl we er geen van tweeen eigenlijk iets aan kunnen doen is alles kapot .
Het wedstrijdseizoen is net weer begonnen en ik heb hier 4 mnd hard voor gewerkt en nou zit ik met pijn in de kop thuis ,
Volgende week examen van de jurycursus ,dat zal dan ook wel niet doorgaan ,hoe moet ik daar komen ,,ik mag niet autorijden.
nou ,genoeg geklaagd,ik heb het er weer levend vanaf gebracht (ik heb een onnoemelijk goeie beschermengel)
Willen jullie mij er even mentaal bovenop helpen ,dat kan ik wel gebruiken nu,
vast dank Ineke
Laatst bijgewerkt door ineke op 19-04-02 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:08

Ik kan eigenlijk niets zeggen om je op te beuren. ik weet ook niet wat er gebeurd is dat jullie relatie zo verstoorde. in ieder geval is er nu wel bewijs dat je hersens hebt, grinnik. Daarentegen, ik zou geen hersenschudding krijgen in jouw plaats, want wat je niet hebt, heb je ook geen last van!
wel balen hoor, veel sterkte!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:08

Jeetje meis, wat een pech zeg! Ik weet niet wat ik kan zeggen om je er een wat beter gevoel over te geven, maar probeer iig eerst jullie vertrouwen in elkaar weer wat op te veizelen voor je meer gaat verwachten. Ga lekker met ´m spelen en je zult merken dat je voor je het in de gaten hebt je oude niveau weer hebt.

Veel suc6!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 15:21

Naar voor je! Veel sterkte (en succes!!!!)

xxxx Pneekz

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:46

Zeg, Ineke, wat is dat nou??
Wat een pech voor je!

Je moet wel examen doen hoor volgende week!!
Kun je er niet naar toe gebracht worden? Het zou zo zonde zijn, van al die avonden dat je heen en weer gereden bent en van je theorie-examen.
Anders ga je met het OV en neem je een taxi?

Kop op, meid, ik wens je heel veel sterkte en zet m op. Niet bang worden van Moon, het is voor de rest een heel braaf paard en je moet je er nu even overheen zetten.
Denk aan hoeveel leuke dingen je al gedaan hebt met hem(2 x Almelo en alle wedstrijden, het buitenrijden enz.)
En je gaat er weer voor in juni, hup, naar Almelo.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 20:31

thks fitz ,dat kan ik wel gebruiken.