Caprillie proef oefenen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Caprillie proef oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 02:26

Vandaag weer springles. We moesten al ontzettend veel opbouwen. Later begreep ik waarom. We gingen een caprillie proef oefenen. Dit aangezien we in januari ook starten met caprillie proeven.

De hele proef konden we niet oefenen. De proef duurt zo'n 9 minuten en we waren met teveel in de les. Dat haalde we dus nooit.

Ik denk dat het best pittig is. De hoogte niet zo, maar wel om alles netjes te rijden. En alles in verlichte zit. Nu heb ik daar niet zo'n moeite mee, maar mijn rugje dus wel. Misschien wat meer oefenen, zodat mijn rug wat sterker wordt.

(ik heb mijn rug gebroken gehad. De onderste wervels zitten op elkaar. Dus vrij vast. En daar had ik juist last van. Voordat jullie zeggen dat ik dan vast verkeerd zat)

Gwen was op bezoek vandaag en die ging dus gezellig even kijken. O.k. ik lag er één keer bijna af. Maar Karan sprong ook zo achterlijk.

Daarna ging ik meehelpen de boel op te ruimen. Terwijl Gwen even Karan uitstapte. Maar...in de kleine bak zette ze net een cementmolen aan. (nieuwe stallen bouwen) en dus vloog Karan met Gwen, die daar dus niet op had gerekend, er van tussen.

Ik zag dus alleen Karan en Bobby mijn kant op vliegen. De instructeur die ook niet keek(Staanders opruimen) zei nog "Wat zijn jullie aan het doen?" Hij dacht dat ze een spelletje speelden.

Maar Gwen zei dat Karan lekker zat in galop. Ze heeft dus al gestapt en gegallopeerd op Karan.

Draven bewaard ze voor een volgende keer. Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:02

Karan zit inderdaad heel lekker in galop. Ik had echt zoiets van "Hola, meneer Jansen, waar ga jij ineens naartoe Verward " Haha! .

De les was best leuk, maar eigenlijk vond ik de instructeur pas een beetje leuker worden toen dat meisje eraf gebutst was door een fout van een ander meisje Clown . Maar goed, sommige kinders hadden ook wel een beetje erg veel moeite met luisteren, geloof ik. Ik kreeg wel meteen ook weer zin om eens wat sprongetjes te maken, 'k zal binnenkort toch eens wat leuke hindernisjes neerzetten voor Jasper .

Dat Welshveulentje is trouwens wel echt een superlief knuffeltje, ben helemaal fliefd Lovers . Hoewel dat Shetje ook wel heel grappig is zoals hij zijn vriendelijke snoetje over de deur steekt Lachen .

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:30

Haha! Maffe Karan. Hij zit idd wel lekker in de galop!
Schiet het al op met de stallen?
Leuk trouwens dat er een caprilliwedstrijd komt.