Vanavond Les Hans Peter Minderhoud..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Vanavond Les Hans Peter Minderhoud..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 12:36

Hee Heee,


Had me een tijd geleden opgegeven voor een les van hans peter minderhoud, in Hulten bij de leemanshoeve, en vanavond om 7 uur is het zo ver Knipoog Ben erg benieuwd hoe het gaat, momenteel is ze echt super in vorm, dus hoop dat ze vanavond ook weer mee werkt Cool zondag is onze eerste keer L2, dus misschien kan hij ons nog wat handige tips geven, vanavond gaat er iemand mee die foto's maakt, zullen niet de beste zijn, maar ja gaat om het idee Knipoog en mijn moeder gaat me filmen, dus misschien kan ik wel wat foto's vanaf de tv maken ofzo...


Alleen ik had een vraagje, zouden jullie knotjes maken? mijn moeder zei dat het misschien wel zo netjes is, maar misschien is het net te... wat zouden jullie doen?

Maar hoop vanavond nog een goed verslag hier neer te kunnen zetten met foto's, anders morgen weer een dag Knipoog

misschien iemand hier die al wel eens les van hem heeft gehad? ben namelijk erg benieuwd hoe hij les geeft Lachen


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 12:45

vonneke schreef:
het is dat ik op de veearts moet wachten voor times anders was ik C meteen komen vlechten!!

heel erg veel succes!!!! en jammer datik niet meekan!



jaaaaa anders was ik je gewoon komen halen, maar je moet nog maar een keer mee gaan Lachen


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 12:50

Desiree83 schreef:
He Maudie ik hoor graag hoe het is gegaan. En laat de video ook maar even zien hier Knipoog


ik bel je vanavond zeker nog, en hoop voor vrijdag nog even langs te kunnen komen Lachen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 13:41

essie79 schreef:
Veel succes vanavond!

Ik zou wel even knotjes maken, is maar een half uur werk en het staat zoveel netter. Misschien wit schabrakje en bandages?


dat was ik zeker al van plan Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 13:53

ik wilde eigenlijk helemaal in het donkerblauw gaan, maar kan nergens mijn blauwe dek met reclame vinden, dus dan wordt het gewoon wit dek met reclame, en witte bandages, en ik zelf in het blauw Knipoog


foto's komen er misschien toch niet, want mijn broer wil de kabel niet geven om dat ding op te laden Stoom uit je oren Iemand nog een broer hebben?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 14:34

Anoukie schreef:
Welke stal wordt het gegeven Rockey? Ik ken nl. maar 2 stallen in Hulten (en op beide heb ik gestaan met een paard Haha!).


het is bij de leemans hoeve, en edward gal is in vught...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 14:34

Franske schreef:
Bij GilzeRijen/Tilburg die regio als ik me niet vergis Lachen

Een springgefokte met vlechtjes vind ik echt niet kunnen hoor Knipoog Knipoog Tong uitsteken

Maar succes he Haha!


uh huh Tong uitsteken:P

maar eeh dank je wel he Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 14:57

Anoukie schreef:
Leemans hoeve Verward, in Hulten? Dat gat is zo klein, daar heb je toch zeker geen 3 stallen Verward ???

In Vught van Edward, dat is toch niet die jaarlijkse clinic samen met Anky, of wel?


nee de clinic is 5 oktober, op een dinsdag avond, hier op mijn brieven die ik toch al zeker wel 4 heb gehad, staat als adres: Leemans Hoeve achterstraat 11 in Hulten (bij Tilburg) Lachen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 21:02

nou ik ben net terug, les was SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER Haha! uh geloof super Knipoog ze liep echt kei fijn, erg los, en gingen dus eerst even instappen, vroeg ie even wat het was, ik uh Caretino, hij ik zo ja, helemaal springgefokt, maar toch gaan we het in de dressuurring proberen te doen Tong uitsteken hij zo, nou laat dadelijk maar eens wat zien dan Knipoog toen vroeg hij nog even of ik les kreeg, en zo ja van wie, nou even verteld, begon hij nog te vertellen dat hij marieke laatst nog had geholpen toen ze een lekke band hadden met de vrachtwagen Lachen maar toen dus gaan stappen, begonnen met wat wendingen, en beetje richting de keertwending, eerst op een volte extreem overdreven travers, en toen keertwending, ging allemaal goed, dus toen zijn we gaan draven, hp let meteen erg goed op je zit, en ik klik nogal vaak, en soms komt er dan geen reactie achterna, dus of het was klik, en reactie, of het was MOND DICHT Knipoog en hij wil dus echt dat je paard super aan je been is, dus op het begin was het even bok bok bok, en trap trap trap, maar toen was ze eenmaal goed aan me been, en ging ze pas echt sjouwen..

toen even rond hem op de volte, ging ze iets wat tegen mijn buitenteugel aanlopen, dus daar even aan gewerkt, toen stelling op de lange zijde, en van hand veranderen, daar precies het zelfde gedaan.

toen heb ik nog even wat rondgedraaft, en ging hij het andere meisje helpen, gelukkig waren we maar met zijn 2en, dus was erg fijn! Toen reed ik dus helemaal aan de andere kant van hem, draait ie om: eeej Maud? ik zo : uh ja?? hij zo : niet klikken Haha! haha het is gruwelijk irritant, maar je leert het wel af zo Knipoog

Toen in galop, even vreugde sprongetje, maar ja ze is nog maar 4 Knipoog toen even op de volte rond hem, even veeel tempowisselingen gereden, en toen even op de lange zijde.... maud doe nu eens middengalop, dus ik been *zoef* meer maud.... MEER maud... ik : NOG meer??? hij : jaa MEEERRR... okeeeeee ZOEFFF haha toen ging het dus even 2 rondjes in volle middengalop, toen weer rustig terug genomen, en overgegaan in contragalop, ging ook goed, dus even gaan draven, en met lange teugel laten stappen....

toen ff 5 minuten gestapt, en weer opgepakt, en hoger in gaan stellen, meteen weer vlug gemaakt, en gaan wijken, ging erg goed, maar had teveel stelling, richting het appuyeren in, dus moest haar iets rechter maken, voor het linkse been gaat ze moeilijker opzij dan voor het rechterbeen, dus daar even doorgetikt, en toen ging ook die kant goed

toen schouderbinnenwaarts, ging ook goed, maar moest proberen mijn onderbeen langer te maken, jaa krijg ze toch niet langer dan dat ze zijn, maar ok zal het proberen Knipoog

toen weer in galop, daar even weer hoger in gesteld, ze was iets te relaxed in mijn hand, dus moest ff korte ophouding voor maken, en been, zodat ze hoger kwam, en dan weer los voor, toen weer even middengalop, ging dit keer meteen goed Knipoog

toen weer contra galop, en gaan stappen, van stap weer naar de andere galop, en daar weer het zelfde gedaan, en toen weer richting contra galop. toen weer gaan draven, toen hebben we even travers geoefend, heb ik eigenlijk nog bijna niet gedaan, maar pakte ze erg goed op, dus zijn we niet verder mee gedaan.

toen weer even laten stappen met lange teugel, en daarna weer opgepakt, weer even wat gaan draven, en toen middendraf op de lange zijde, eerst even rustig, en toen been, meer been, nog meer been, NOG meer been, tot ze echt op haar uiterste ging strekken, en toen terug genomen, en op de volgende lange zijde weer, oehoewwww my god, wat een pokken eind Haha! Toen laten draven met lange teugel, en uitgestapt..

het commentaar van HPM was:

fijne makkelijke bewegende 4 jarige merrie, kan al erg goed sluiten voor zo'n jong beest, erg goed achterbeen gebruik, en de basis zat er goed in, ik zelf zat er goed op, maar moest proberen NIET te klikken, en onderbenen langer maken, maar hij was echt heel erg positief over ons als combinatie, dus hoop zo snel mogelijk weer een les van hem te kunnen krijgen Haha! geen foto's helaas, want mijn broer wilde dus niet mee werken, heb het wel op film staan, maar weet iemand hoe je dat op internet kan zetten??

sorry voor het lange verslag Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 21:38

haike schreef:
Fijn dat het zo goed ging, hij geeft echt fijn les he?

Ik was vandaag ook in Hulten geweest (voor de 3de keer), zat in de les van half 5. Moest tot 15.50 naar school (oisterwijk) dus mijn moeder zou mij daar op komen halen en vandaan reden we meteen door. Na veel gehaast zat er uiteindelijk toch nog op tijd op. Bij mij ging de les ook goed, alleen was oki af en toe wat onrustig.

Maud: Kom je ook naar de clinic? En wanneer(tijd) is precies die les van Edward Gal op 13 november? (ik ben er zaterdags namelijk altijd). Is dat ook via de site?


ja heb je dus niet gezien, waren er rond half 7 geloof ik... Maar ik vind hem echt super fijn les geven, ga me morgen dan ook weer een keer opgeven, voor een les van hem! maar ik had een brief ontvangen, en via daar heb ik weer een les van edward opgegeven, en de tijd weet ik nog niet...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 15:17

GribaldiFAN schreef:
Super hoor! Fijn dat het zo goed is gegaan. HP heeft zijn stal hier vlak bij misschien kun je ook zo iets met hem regelen.


ja klopt, dat vertelde je me eerst, zal het er volgende keer eens met hem over hebben, wie weet heeft hij er wel helemaal geen tijd voor...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 08:45

Tequiro schreef:
Heb je het bedrag al gezien wat je moet betalen om een uur bij Edward te mogen rijden?
Ik ben er namenlijk nogal van geschrokken je rijdt met z'n 3-en en je moet per persoon 195,-- euro betalen
Ik ben al eerder geweest bij Edward en bij Happie, maar ik vind 195 euro wel heel erg duur geworden zo duur was het eerst niet.


ik weet het.....

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 12:44

Missouri schreef:
Jesus Tapdancing Christ, 195 euro????????????

Men, ben ik ff blij dat ik alleen Happie heb opgegeven bij voorkeur... Schijnheilig

Wel leuk dat het zo goed ging, Maud. Je hebt ook gewoon een goeie knol!



hee dank je Lachen vind ik nou echt leuk dat jij dat zegt maar hans peter is echt super fijn!!!! hoop echt snel weer les van hem te krijgen, en tja de prijs, gekke mama heb ik gewoon Lovers

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 10:12

YvonneS schreef:
Ik neem geloof ik voor die 195 euro liever voor dat geld zo vaak les van me eigen instructrice! Kan ik 10 lessen voor nemen!

Maar Maudje, gaaf hoor dat je les zo goed ging! Nou verwacht ik natuurlijk morgen wel 3 winstpuntjes in je L2 debuut he?! Tong uitsteken Knipoog


neeeeee echt zeker geen 3 winstpunten, laat staan 1 Tong uitsteken

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 18:05

het is er 1 geworden, en had er eigenlijk zeker geeeeeeeen moeten zijn, aaaaaaaaaaaaah wat ging het toch slecht

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 13:19

essie79 schreef:
Volgens mij was het toch echt E195 per uur per persoon..


volgens mij ook, maar ja daar ging het topic niet over Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, Mark0919, Mnoonn, Poety, Rivendell, Vagabondo, VosjeN en 40 bezoekers