Wat men niet ziet, is er ook niet...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:50

Schitterend verhaal. Ik heb dat ook eens op het strandje gehad toen we met een groep van 4 meiden ff voetjes wilde gaan wassen....
Alle 4 onze paarden achteruit het water in gezet en in het water omgedraait.... daarna was natuurlijk het hek van de dam..... draven, galopje en maar spetteren, ze vonden het schitterend.
Kregen ze er niet eens meer uit. ~~}>

En vwb die groene vuilnisbakken... ja daar wonen idd allemaal monstertjes in..... meestal als hij ergens heel hyper over liep te doen en op zijn tenen langs iets liep riep ik altijd heel hard BOE!!!!!!! en dan gingen die oortjes naar achteren zo van... wat zeg je nou.... en dan was het goed. Koe

Ik vind die reacties van die paarden altijd wel leuk... ze kunnen zich druk maken om niets.....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **



Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:40

punkies schreef:
kabouters bijten Haha!


En kunnen veranderen in gnoe's met slagtanden..... Verward

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Anne_26, BelgenGek, carin0903, dazai, Dnies90, EmmyAJ, josien_m_, koenlover, Mieke, noomie1, Talindos, Tieme, Yipee en 128 bezoekers