ik vraag wel niks meer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Re: ik vraag wel niks meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:11

Citaat:
Ik doe het op mijn manier.


Dan heeft het ook geen zin om advies te vragen lijkt mij, of wel?

Ik vind dit een beetje een aparte topic. Je zegt dat je niet wil dat mensen 'op je gaan katten' . Naar mijn idee heeft er nog niemand op je gekat, maar waren veel mensen het gewoon niet eens met jouw mening. Als je daar niet tegen kan, waarom start je dit topic dan? Want ik neem aan dat je intelligent genoeg bent om te bedenken dat hier niet echt meelevend op gereageerd gaat worden. Naar mijn idee lok je het zelf een beetje uit...

xxx Pneekz Extreme duivel

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:28

Als ik jou was zou ik eerst even heeeeeel diep gaan nadenken voordat je iets doet of zegt!!!


x Extreme duivel

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 15:31

Arme pony...

Wat wil je bereiken met dat dier, sil, een verpest beest wat je zelf niet meer aankan, of een maatje voor het leven?

Nogmaals, als ik jou was zou ik heel goed nadenken over wat je doet en zegt.

En Denise, Carola mag misschien af en toe wat minder aardig overkomen in jullie ogen, maar ze heeft wel vaak gelijk. En als jij denkt dat dat niet zo is, kan je ook met goede tegenargumenten komen, zoals de rest van de Bokkers dat doen!

xx Pneekz

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:31

Tsja, daar heb je wel gelijk in...

MAAR IK VIND HET ZO ZIELIG VOOR SILVESTER.....!!!!!!

Arm paardje, en over 3 jaar is ie niet goed genoeg meer omdat ie niet braaf is....

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:58

Zal ff kijken. Zullen we gewoon met de hele bokt ploeg die het niet met dr eens is geld bij elkaar leggen en dat paardje van dr kopen? Knipoog Haha! Haha!

Alhoewel ze dat wel niet zou willen want ze zorgt zooooo goed voor hem.... Verward

Ik blijf het zielig vinden. Ze kan hem idd. beter op het land gooien, dan blijft ze er tenminste vanaf. Zelf laat ik ze liever ook niet tot 3 in het land staan, wil er wat meer mee gedaan hebben tegen die tijd (voetjes, poetsen ed.) Maar volgens mij is het voor Sil beter als hij tot drie op het land gaat en daarna door een ander beleerd word... Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen he...? Schijnheilig

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 15:24

De dierenbescherming lijkt me geen optie denk ik. Ik zie het al voor me:

"Ergens in Grou staat een pony, hij heet silvester, en die wordt niet goed verzorgt door zijn bazinnetje. Kunt u even gaan zoeken, want wij vinden het zo zielig voor die pony..."

Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Helaas....

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:39

Citaat:
pniemelznak


hoe?!? Verward

Maar dat van mij was ook cynisch hoor...! Maakte maar een geintje!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 08:48

Ik ben het wel met je eens hoor, maar sill wil het advies van anderen niet aannemen, en dat wordt wel een beetje als probleem gezien, denk ik.

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 13:34

jep...
oke, hij hoeft dus niet altijd op de wei te staan, maar ook als hij dus wel altijd op de wei staat krijgt hij genoeg beweging. Je mag hem van het land afhalen, maar gooi hem dan lekker los in de bak, en doe er voor de rest niets aan... Het is geen toppaard dat moet presteren op keuringen en dus al met een jaar iedere dag gelongeerd moet worden...
Laat hem lekker van zijn jeugd genieten...
Spelen in de bak, op het land, spelenderwijs voetjes leren geven, verkeersmak maken, poetsen, aan water leren wennen (ivm afspuiten) vast leren staan, manen trekken....
Je kan zo ontzettend veel doen met een jong paard, waarom moet je dan ook nog longeren, terwijl dat helemaal niet goed is voor zo'n jong beest?
Je wenst je eigen, allerliefste pony van de wereld (tenminste, zo denk ik wel over de mijne...) toch geen pijn toe?

xxx Pneekz

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berryz, GoogleAdsense, ogidni, sterregoud, Vagabondo en 32 bezoekers