ik vraag wel niks meer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:45

waarom vraag je dan iets? Je zegt dat je een probleem hebt met je jaarling en daar vraag je wat tips over, als mensen dan advies geven zijn ze zeikerds. Kennelijk wil je alleen horen dat je het super doet, en dat jouw paard zo moeilijk is. Dat krijg je dus van mij (en anderen) niet te horen, en als ik wat andere reacties van jou op Rijtechnisch lees denk ik dat je best wat advies kunt gebruiken.

Ik heb idd medelijden met jouw paard.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:11

Je zult toch eens beter moeten leren lezen. Er zijn ook andere adviezen gekomen (vraag hulp van een ervaren persoon), maar die zijn kennelijk ook niet naar je zin.
Maar ik heb nog niet gelezen waarom jij onze adviezen niets vindt. Bovendien denk ik dat het handig zou zijn als je Silvester na zijn recente castratie (staat in je profiel) eens wat tijd zou geven om die hormonen kwijt te raken zonder hem al te veel lastig te vallen. Je hebt hem nu twee weken (sinds 29 maart), en sindsdien heb je hem laten springen (zie ik op je site) en longeer je hem. Ik zou je paard de kans geven om eerst aan jou (en de nieuwe omgeving?) te wennen en zelf een band met hem op te bouwen voordat je verder gaat.

Overigens vind ik 8 jaar ervaring niet veel, en je vragen en antwoorden versterken dat. Maar ik ben heel benieuwd waarom jij anders over dingen denkt, alleen wil ik dan wel argumenten zien, zonder te schreeuwen en te vloeken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers