Ik baal echt onwijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Ik baal echt onwijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 12:35

Ik zou dus morgen mee naar Frankrijk om Tuppence voor het eerst te zien. Tuppence is het 'veulen'(nou ja, iets ouder dan veulen maar kind) van Dientje(die ik rijd en verzorg). Ik heb haar alleen nog maar op foto's gezien en verhalen over gehoord en van het weekeind zou ik haar dus voor het eerst zien.
Maar dat gaat niet door. Ik ben ziek. Ik ben normaal nooit ziek, hoogstends verkouden! Maar is er een X iets speciaals wat ik graag wil gebeurd er zo iets! Ik voel me beter dan gister maar ben er echt nog lang niet.
Ik ben zelfs al EEN HELE dag niet bij Dennis geweest. En als het vandaag zo blijft al TWEE HELE dagen niet. Das echt heel bijzonder voor mij.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:53

Beterschap!hopelijk knapt het wat op het is pas donderdag wie weet kun je toch nog gaan.
Heb je al anti grippine genomen?dat schijnt erg goed te helpen.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 13:15

Ik heb nu wel iets van de dokter. Geen idee wat het is, schijnt wel goed te zijn. Morgen ochtend vroeg zouden we al vertrekken dus zou ik vandaag eigenlijk al beter moeten zijn. Ik heb nog een beetje koorts en onwijze keelpijn(kan echt amper slikken en praten, is al wel iets beter dan vanmorgen). En m'n onwijze hoofdpijn van gister is ook zo goed als weg.
Ik had gewoon vorige week ziek moeten worden, dan was er niets aan de hand geweest Frusty .

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:31

Veel slapen en veel drinken ik hoop dat het wat opknapt maar zo te horen heb je het goed te pakken.
Ziek zijn komt altijd als het niet uitkomt!het zou verboden moeten worden Knipoog

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 14:25

Tis gelukkig al een stuk beter. Maar ben er nog lang niet. Misschien morgen weer naar Dennis. Tamara PBde al: Dennis red zich ook wel zonder jou. Maar ik niet zonder hem!!!!!!!!!!
Nou ja, ik heb iig nu Dennis z'n vrouw en kind bij mij thuis staan dus dat scheelt al iets. Haha!
Ze wou wel een bedje achter in de bus maken. En als ik vanmorgen om 5 uur langs de weg zou staan zou ze wel ff stoppen om me in te laden. Helaas ben ik daar nog te ziek voor.