Jamaica gaat weg :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Jamaica gaat weg :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 20:58

ze hebben jamaica verkocht!!!! Boos! Huilen Huilen Huilen

Sorry ik praat morgen wel verder kan nu niet typen van ut verdriet!

(effe voor de duidelijkhei d jamaica was eerste paard waar ik op gereden heb)
Laatst bijgewerkt door _Debbie_ op 17-04-02 14:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 21:05

!kijk ik moest vandaag op olimpic (waar ik 5 mei wedstrijd op rij) en hij ging steigeren enzo. dus kwou er niet meer op mocht ik op jamaica maar altijd als ik niet meer wil ofsow zetten ze me op jamaica omdat ze mij zeg maar troost!

Eg ik vindt dit eg poedersuiker!!!

En mijn schoonzus moet 5 mei wedstrijd rijden op jamaica maar ze gaat 1 mei al weg Boos!


Ik ga deze week heel veel vrijrijden op haar en extra aand8 geven ik ga der eg missen!

En dan zeggen ze nog heel trots maar er komen nieuwe paarden , maar ik wil jamaica en niet een ander!!!!!!

Sorry maar ik ben eg helemaal overstuur!

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 21:15

Chantal14 schreef:
Vraag of je hem mag kope Haha! Haha!


Sterkte Huilen


Ik wou dat ik geld had, dan was ze allang van mij

Maar volgens mij zetten ze nog meer paarden te koop want een meisje uit mijn les wil ook al een paard gaan kopen (voor de ZH'ers ; Bubbels)

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 14:29

Ja sorry van de titel maar alles komt een beetje tegelijk Huilen

En ik weet ook wel dat jamaica ut veel beter gaat krijgen maar toch , het is geen troost....
En het is toch ook banketstaaf want er was 5 mei wedstrijd dan hadden ze jamaica ook niet op die lijst moeten zetten!

Maarja....laat maar allemaal lekker want volgens mij snapt niemand mij en vinden de Zh'ers zich aangevallen ofzo , nou ik zeg gewoon eerlijk ik vindt het eg een rotstreek en het gaat hun aleen om het geld hoor anders hadden ze jamaica nog wel wat langer laten staan , bijv. tot na de wedstrijd!
Maarja laat maar , want volgens mij als ik weer wat zeg krijg ik aleen maar ruzie hiero Misselijk

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 14:35

Prisca schreef:

Het rare is dat de oudere groep paarden zelden tot nooit wat hebben en die wat jongere paarden vallen allemaal stuk voor stuk af ?? Viel me wel op van de week. Zou het aan de manier van fokken tegenwoordig liggen ?? Rubenta, Blinker, Benca, Elinda, Bubbels en nog een paar staan er toch al zeker 10 jaar en lopen nog steeds fijn en springen ook nog gewoon ??


Ja dat heb ik gister ook gemerkt met Olimpic...
Het begion allemaal met in de bak opeens te gaan rollen terwijl ik aan het aansingelen was.....
En daarna begon die te steigeren ent oen heb ik geruild met mijn schoonzus (zij op Olimpic en ik op Jamaica) en toen gaf olimpic bij haar ook nog es 2 flinke bokke....
Terwijl ik met elinda Lovers (wat nu ook mijn meeste troost is, en die moeten ze eg niet gaan verkope want dan zorg ik eg dat ze van mij wordt, ookal heb ik daar geen geld voor Lips are sealed ) nooit problemen heb....

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 14:44

Desiree schreef:
Wat een overdreven reactie zeg. Een beetje voor een manege uit gaan zitten maken of hij wel of niet de ponies mag verkopen. Als jij baas wilt zijn, moet je een eigen pony kopen, heel simpel. En als ik dan ook nog een reactie er achter aan lees dat de pony nu beter af is, dan ben je nog egoistisch ook.


Je moet je bek houde!
Sorry hoor maar ik maak zelf nog wel uit wat ik ervan zeg! en ik heb het al veranderd dus!
En trouwesn volgens mij wonen we in nederland Verward mag je je mening uiten Verward
EN IK HEB ALLANG GEZEGT ALS IK GELD HAD , HAD IK ALLANG EEN PONY Boos!
en dan nog iets ik heb niet eens gezegt dat ik MOET bepalen of zij die ponies en paarden willen verkopen of niet!
Hier dit vindt ik pads een overdreven reactie!
DOM WIJF!

JE MAAK MIJ ALEEN MAAR BOZER!

(sorry mensen voor die titel , ik heb hem al veranderd)

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 14:58

Van mij mogen ze jamacia best verkopen aleen ik vindt ut poedersuiker vanwege die wedstrijd!

SNAP UT DAN!!!!!!

en gister was ik depri en dan zeg je van die dingen maarjah , jullie zijn natuurlijk anders!

dit is eg niet goed om hierop te reageren ik had op steun verw8 maarja laat maar!

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 15:01

imker schreef:
idee dat je een of andere meisje bent van een jaar of 10 die gruwelijk verwend is....


Dank je.


Ik ben 14 en mensen die zo reageren reageer ik zo terug, denk je dat ik het leuk vindt dat mensen zo reageren terwijl ik me poedersuiker voel Verdrietig
En zoals ik al zei ''de laaste tijd komt alles tergelij'' dus ben eg behoorlijk opgefokt en dan kan ik dit niet gebruiken...
Ik dacht dat je hier zo goed probelemen en alles kon delen maar het lijkt wel of jullie aleen maar kunnen zeiken!
Ga iemand anders pesten reageer niet op dit topic als je gaat lopen zeiken!
dat ken ik nu niet gebruiken

Het is hertzelfde dat als jou paard wordt ingeslapen of dattie wordt verkocht of wat dan ook , dan ga ik toch ook nie zeiken?

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 15:09

Ik heb al aan heike gevraagt of ze dit topic wil verwijderen

Ik zeg aleen dit nog

"Mijn excuus voor het taalgebruik en ik zal wel gaan afkoelen''

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 15:31

pniekepnak"]
[quote="Prisca schreef:
Euh als mensen dat zelf willen hou je ze niet tegen Haha! . De ene dag zijn ze braaf andere dag lig je ernaast. Het blijven dieren die niet kunnen praten.

Zelfs een redelijk ervaren ruiter lig ernaast omdat ze het behoooorlijk fel kunnen (ervaren voor manege dan he).


sorry, ik las mijn berichtje na en zag dat het best banketstaaf overkwam, wilde hem net wijzigen maar kreeg een pb'tje. Ik bedoelde dat als dat paard zo lastig is de manege eigenaren er vast geen beginner op willen. Ik weet niet of Debbie een beginner is, maar zo komt ze wel over. Ik ben het ook niet met haar eens hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar dit viel me even op. Zo'n lastig paard.... Maar hij is waarschijnlijk over het algemeen braaf dan, of niet? Wij hebben er ook wel een paar die over het algemeen braaf zijn, maar vaker dan anderen er tussenuit schieten. Zijn evengoed goede beginners paarden. Begrijp je het zo beter?


xxxx
[/quote]

Nee ik ben geen beginner ik rij in de gevorderde les....
Ik ben dus een keer van iduna afgevallen alleen toen had ze 3 dagen niet gelopen...
Olimpic ging gisteren dus steigeren maar ik ga er volgende week gewoon weer op, want ik moet ook een wedstrijd op hem rijden dus...

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Vagabondo en 105 bezoekers