Utrechtse paardendagen wie is er ook geweest??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Utrechtse paardendagen wie is er ook geweest??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 22:39

Heyyy

ik ben vandaag met een vriendin bij de upd geweest! En het was erg leuk! We hebben ons wel lopen ergeren aan bepaalde mensen hun rijstijl maar dat heb je altijd! Haha!

De eigenaar van mijn verzorgpaard deed met zijn twee andere pony's mee met het onderdeel; authentieke rijtuigen *LOL*
Wij waren nummer 10 (ik reed zelf niet mee, maar toch een beetje wij:D)
En wat zegt de meneer; "dan nr 10 blabalbla met Arie Baars, een victoria uit 1900 met een kap voor de regen, met zijn twee FRIEZEN ervoor!"
Nou toen groeiden er horentjes uit mijn hoofd Boos! HET ZIJN MERENSEN Verward hallo

nou goed lianne en ik een heel traject afgelegd om hem het 's middags te laten corrigeren, zegt ie niks meer over de paarden! Huilen
Nou ja hij had misschien zn brilletje niet op Cool

Hier staan een paar foto's Cheese!


http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=1&id=35404&key=NUIDOWWF

Lianne haar hondje was mee en die heeft zijn zwemdiploma gehaald! OK dan!
zijn jullie hier toevallig ook geweest??

ik heb echt enorm gelachen om dat mens die van die tuiger af viel! *LOL* Hij wilde niet stilstaan en zij maar rukken. Boos! 1x een harde ruk om het duidelijk te maken ok... maar 1 ruk was niet genoeg en zij maar blijven rukken paard nog gestresster. En dan staat ie stil... OK dan! en dan maar zagen met die handen hoor!
Paard was het zat en ging even lekker steigeren OK dan! zo daar lag ze dan...

vond die shetlandertjes zoooo schattig!! echt eigenwijze mutsen zijn het soms! Haha!

ook jammer van (geen idee hoe ze heet dus ik beschrijf) ze deed mee aan de huntchase 80cm met een schimmel. Rood shirtje van de blabla blondies ofzo.
Haar paard weigerde dus bij de boomstam... Scheve mond wil ze hem er in stilstand overheen hebben... niet eens proberen om nog een keer rustig aan te rijden... op zich niet zo erg maar dan maar rukken in die mond en slaan en die sporen er recht in... en dan die reactie van dat mens... uiteindelijk strafte ze hem alleen maar.. en dan ging ie eroverheen dan niet eens belonen Boos!

Hebben jullie dit ook gezien? Zijn jullie het met me eens of vinden jullie dat anders??

Het is echt een aanrader voor volgend jaar trouwens!

Liefs, liz

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 09:37

hey is er dan helemaal niemand van hier geweest?

Dan hebben jullie wel wat gemist! Er waren ook allemaal van die kraampjes met leuke spulletjes enzo, shows.
Dressuur met tractoren en ook crossmotors die gingen springen, er waren welshjes echt vanalles!

wie weet komt er nog iemand toevallig langs dit topic die wel geweest is Haha!

groetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 09:49

Ben zaterdagavond geweest moest het nodige filmen daar.

Ik vond het niet zo gezellig qua aankleding dit jaar. Laten we zeggen WAARDELOOS. Ze hadden nu aan de andere kant ook een tribune gezet en dat is echt onzin. De tribunes waren half leeg en in het hoekje bij de geluidhok was het boordevol. Tja de tuigpaard liefhebbers (fokkers/rijders/eigenaren) staan veel liever en dan gezellig aan een tafel met een biertje. Af en toe wat rondlopen en dan lekker staan aan het hek. Vooral de ereboog aan de kant waar de hal was vond ik echt minder.

Ik hoop dat de het volgend jaar weer veranderen in de oude vorm.

Wel erg genoten van de tuigpaarden Patijn die won en de mooie show Ladies in Red. Helaas paste het nummer Lady in Red niet helemaal bij de zanger Rein. De 2de keer ging gelukkig een stuk beter. Erg jammer want het is een SUPER zanger.

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 10:27

Bij ons zaten de tribunes toch wel aardig vol! Maar veel mensen wilden idd ook gewoon lang het hek kijken, dus die ereboog mag van mij volgend jaar ook weg.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:55

Ik was er ook samen met Steffi. Ik vond 't ook leuk, vooral Edward Gal!
En over die tuiger..dat beest zat daar echt hard te flippen en met 1 ruk zou die echt niet meer normaal doen hoor, ik vond 't zielig voor dat meisje, ze viel best hard volgens mij..

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 14:11

nee ze maakte hem zelf gek.. zag je niet hoe hard en vaak ze zat te rukken? en dan stond ie stil dan hield ze haar ahnden ook niet meer stil...
maar goed ieder zn eigen mening...

jah edward gal was errug super Haha!

Maris_Zarcha
Berichten: 74
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:32

Ben ook bij Utrechtse Paardendagen geweest! Was Coollll Haha!
Alleen sommige mensen.......................... Ze zaten te vechten met het paard, was niet normaal en dan nog boos worden op het paard. SLAAT NEGERS OP!!! Boos!
Erdward Gal was GOEDD!! ZIjn kür is en super Cool *LOL* Vorige week zondag ook gezien op XXL met Anky was ook leuk!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:59

lizjuhh schreef:
Bij ons zaten de tribunes toch wel aardig vol! Maar veel mensen wilden idd ook gewoon lang het hek kijken, dus die ereboog mag van mij volgend jaar ook weg.


Ja bij ons was het wel vol aan de rand ja niemand wil op de tribune zitten Haha!. Vond het zonder die extra tribune veel gezelliger de mensen gaan veel meer lopen.

De ereboog stond er vorig jaar ook alleen dan bij de in en uitgang.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:02

Ik ben gisteren (zondag) geweest. Was voor Edward gekomen, die ik gespannen over vond komen, niet zo gek het liep een half uur uit en daardoor kwam ook gribus minder uit de verf, was wel zonde..
En brenin, mijn stoere conhengstje reed mee aan het einde van de dag! En oh wat was hij braaf Lovers

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:23

ik ben er geweest.in me profiel een paar foto's

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 18:55

@Youngster; Over Edward had je wel gelijk, er zaten ook wat slordige foutjes in of vanm die misstapjes bedoel ik dan.. en wat verzet. Maaaaar het geheel was wel mooi!
Brenin heb ik ook gezien! Hij is wel erg mooi en hij deed het heel braaf!
Meestal zijn alle welshen echt breed en dan hebben ze best een klein hoofdje, Charlie is juist heel slank! En daar liep er gelukkig ook één van mee! Die toevallig ook uit Wales kwam Haha!

@willeke16; leuke foto's!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:07

Ik ben zondagochtend geweest, moest helpen met de show met de vierspannen.
Ik was er eigenlijk nog nooit geweest, maar het trekte me niet om volgend jaar weer te gaan (als de show er dan niet meer zou zijn). Er staan 10 standjes en that's it.
Dan zal het misschien aan mij liggen, maar de helft van de shows interessert me niet. Dus als ik dan bij Paard en Koets ben ofzo, ga je weer even richting de standjes. Maar hier ben je verplicht om te kijken naar de shows, anders is het ook zonde van je geld.

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 07:32

ik vin het jammer dat Paard & Recreatie er niet meer is. Dit is gewoon een kleinere variant ervan.
De shows vind ik allemaal wel leuk! Nou op een paar na dan... dus ik zit daar wel lekker de hele dag Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:41

Pfffff lizjuhh dit is absoluut NIET te vergelijken met paard en recreatie doet mij gewoon pijn om dit te horen. Schaam je. De UPD bestaat al 76 jaar vorige jaar nog uitgebreid in de aandacht geweest. http://www.utrechtsepaardendagen.nl/index.html is de website.

Vrijdag is altijd de Hackney dag en zaterdag de Tuigpaardendag. Op zaterdagavond altijd wel leuke shows met tuigpaarden en de Hackney's (Ned - Uk wedstrijd erg spannend). Deze mensen komen niet om te shoppen in de paar stands maar die komen juist voor de shows en natuurlijk handel. Zondag staat altijd in teken van show en andere rassen. Ik ga ook nooit op de zondag Haha!.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 11:19

leuke fotoos!!
had ze al gesien Haha!:D
aeton en heiko zijn echt ontzettend braaf !!

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 11:29

heeey Liz, hier dan de foto van de dougliej van Lianne!

Afbeelding

Leuk heh!

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 13:52

jah tenshi heeft zn zwemdiploma Haha!

Ik vind het toch echt een kleine variant ervan... shows, standjes... dat was bij P&R ook zo alleen was P&R groter...
En ik was natuurlijk 11 ofzo toen ik daarheen ging hihi Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:59

Euh P&R heeft de ideen van UPD gejat en helaas geen succes geworden Tong uitsteken.

Straks ga je nog zeggen dat de UPD het gejat heeft van de KWPN Hengstenkeuring in Den Bosch Huilen .

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 14:00

ja dat ga ik echt zeggen hoor, dat is toch gewoon mijn mening...

let go let go...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:32

Moet je zelf weten vind het alleen ERG DOM. Als je zoiets tegen bepaalde mensen zegt sta je gewoon flink voor aap. Ach als je dat wilt moet je het zelf weten. Is een kwestie van verder kijken en vooral nadenken als je neus lang is.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:39

Prisca schreef:
Moet je zelf weten vind het alleen ERG DOM. Als je zoiets tegen bepaalde mensen zegt sta je gewoon flink voor aap. Ach als je dat wilt moet je het zelf weten. Is een kwestie van verder kijken en vooral nadenken als je neus lang is.


Waarom hak je hier zo op in?? Als je het 1 keer zegt is het wel genoeg, je hoeft niet zo op je teentjes getrapt te doen.. Verward
Ik ben zondag geweest en ook wel voor wat shows, maar als er volgend jaar geen edward komt ofzo blijf ik lekker thuis, ik vond de shows echt niks specaculairs verder..

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:59

ik heb meegedaan aan de huntchase NK op zondagmiddag was erg leuk om te doen en we staan met edward gal op de foto.. kijk maar in mijn profiel Haha!

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:16

Wie is er op vrijdagavond geweest? Hebben jullie Westcoast's Cover Girl gezien bij de fokmerries? Die is van mij geweest.

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:38

Prisca schreef:
Moet je zelf weten vind het alleen ERG DOM. Als je zoiets tegen bepaalde mensen zegt sta je gewoon flink voor aap. Ach als je dat wilt moet je het zelf weten. Is een kwestie van verder kijken en vooral nadenken als je neus lang is.



Waar heb jij het over, wat doe je moeilijk.
Ik vind het ook een mini P&R, maar zeg niet dat de ideeen van UPD daarvan gejat zijn, maar UPD heeft ook winkeltje en shows enzo

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:43