cool; heb 90 cm gesprongen!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

cool; heb 90 cm gesprongen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 20:29

hey, ik heb vandaag met mn 4 jarige merrie, die net was ingereden en toen op rust ging i.v.m. veulen vandaag 90 cm gesprongen!!! ben net weer een beetje begonnen met rijden op dr, en ik wil graag volgend jaar maart/april zo'n beetje federatie gaan springen...... dus ik doe af en toe een sprongetje....... kon 2 weken terug 40 cm springen(vond ze nog erg moeilijk.... vaak er langs en zo) , had daarna een tijdje niet gesprongen en ging het vandaag weer proberen.... we hadden 5 "hindernissen" staan (ook caffeletie's) en ging dus lekker een beetje springen.... eerst gingen we het hele pacourtje al rond... (had nog nooit 2 hindernissen achter elkaar gesprongen met d'r) en ze vond het steeds leuker worden, in het begin wat onzeker maar dat was snel over...... we hadden een paar leuke lijntjes gemaakt, en later toen we de ene hindernis namen ging ze al bijna automatisch over de volgende..... het eerste half uur moest ik nog veel sturen etc... maar later keek ik alleen en ze ging er al op af..... oortjes naar voren, dus wij steeds ietsje hoger om te kijken hoe hoog ze zou kunnen, kwamen we op de 90 cm!!!!!!!!! zo Cool!!! ben zo trots op dr!!!! en ze had de grootste lol!!!!!! ga vande week weer een paar lage hindernisjes nemen (vooral voor het sturen en vertrouwen) heb nu al zin om straks wedstrijden te springen.......... Liefs Jessy

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jenn_Mellow, Vagabondo en 41 bezoekers