schuifpartijen, rengalop en aan de teugel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

schuifpartijen, rengalop en aan de teugel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 10:55

Vandaag weer wat meegemaakt... Buitenrit gemaakt met Jessie, het begon meteen al goed: regen toen we weggingen. Maar wij als regenruiter en waterpaard kunnen daar wel tegen, dus lekker wezen rijden. Tijdens een galop over het ruiterpad langs de weg schrok Jessie, (waarvan? Verward) week uit, vlak langs de boom, en daar ging ik, met zadel en al richting grond. Gelukkig bleef ze doods stil staan, en kon ik op de een of andere manier afstappen. Vraag me alleen niet hoe Tong uitsteken
Verder gereden, geen bijzonderheden, tot we op het bospad aankwamen. Heuveltje opgegallopeerd, afgestapt en weg waren we. Beugel kwijt. Beugel teruggevonden, en in rengalop, (voor het eerst jaja ) over het bospad gecrosst. Was meer dan gaaf. Haha!
Toen we een stuk stapten voelde ik al dat haar rug en schouders weer losgetrokken waren door de galop, en jaja, mevrouw kwam door haar rug en liep spontaan, zonder hulpen van mij aan de teugel Lachen
En dat terwijl we in de bak nog helemaal niet zover zijn. woooeeehoooeee. mooiste was nog dat ze daar ook bleef lopen, weer ZONDER hulpen van mij.

Dat wast!! Superrit gehad, ondanks de regen!

jessikoe

Berichten: 248
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:11

wat ontzettend leuk
en zo zie je maar weer aan een rengelop zit ook heel wat goeds.

hahaha
en leuk voor je dat ze aan de teugel liep.
zo volgende x ff in de bak zo lopen en dan snakken!!! Bloos!
neej hoor geintje. *LOL*
maar helemaal super.

was het dan niet glad?

-x-

Pendrag

Berichten: 558
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:41

Lekker joh. Dat is pas het echte nageven en aan de teugel lopen.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 12:05

dat klinkt als een lekker buitenritje Haha! moet je vaker doen whhaha Knipoog

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 13:22

Had je niet aangesingeld dan dat heb zadel er zo af kon glijden?? Of lees ik niet goed..

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:05

Whaaa zus, kben fix trots op jouw!!!!! Super lieferd dat jessie zow liep, alleen jammer da je geen fotows er van hebt (had jouw wel wille zien ligge op de grond met zadel en al Tong uitsteken) mja leuwk trouwens dak je nog gesproke had met disjon der mob. Haha! wub jou

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:17

Klink leuk joh Knipoog
Hoe doe dat met zadel en al op de grond valle Tong uitsteken? K snap het eigenlijk ook niet zo goed

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:34

Citaat:
regenruiter en waterpaard


*LOL*

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 20:58

Ja, is idd het echte nageven, nageven vanuit een los paard en niet domweg in de krul trekken zoals zoveel doen...

Nee, was helemaaal niet glad!! Juist lekker!

Met zadel en al? Nou... zie hield haar buik uit, en ze is daarbij afgevallen, dus... ik dacht dattie wel goed vast zat, niet dus. En omdat ik op me rechterbeugel leunde, gingen we met zadel en al.... jonge, da was hem niet helemaal o.O

zeg zus... da was nie grappig als ik wel was gevallen o.O maar idd, had wel graag foto's van de rengalop en het nageven gehad. Fix bewijsmateriaal dat Irish Cobs meer zijn dan mensen denken