Morgen met Nappie naar Utrecht, zie er erg tegen op!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Morgen met Nappie naar Utrecht, zie er erg tegen op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 22:45

Nou dat was me het dagje wel Huilen De veearts is vandaag bij Nappie geweest omdat ie van het weekend toch weer kreupel liep in draf (aan de hand op het harde) Na 3 weken stappen en rustig aan doen, gaan we morgen dus toch naar Utrecht.

De veearts durfde geen conclusies te trekken en heeft een paar opties met wat het kan zijn. Ze heeft een soort buigproef gedaan en je hoorde beide voorbenen gewoon kraken Huilen dat vond ze al geen goed teken! Ook liep ie dus in draf behoorlijk kreupel, ze wilde hem niet verder laten draven........

Het kan dus zijn dat er een stukje bot is losgeschoten in zijn kogel, het kan ook een scheurtje in zijn pees zijn Huilen Huilen

Ik voel me er echt onwijs KL**TE onder. Morgen moeten we om 10.30 dus in Utrecht zijn en worden er rontgenfoto's en een peesscan gemaakt.
Ben erg benauwd voor de uitslag Huilen

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 22:48

strekte ermee, ik hoop dat het niets ernstigs is!
liefs

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 22:58

Succes. Jesper had een peesblessure, waar we bijna 2 jaar zoet mee zijn geweest (had misschien wel iets sneller gekund, maar ik had geen haast) en nu is hij weer als nieuw.
Probeer er vanuit te gaan dat het meevalt. De meeste paarden gaan daar hoopvol (nou ja de eigenaars dan) weer vandaan.
Het zit alleen zo in ons om de erger dingen te onthouden, en de minder erge niet. Maar dat is het grootste deel hoor.
Hou jullie taai.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 23:11

SUCCES zal voor je duimen zeg ene blijf er zoveel mogelijk bij en hou je oren en ogen open.

Hopenlijk is toch alles goed Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 08:13

Sterkte, ik hoop dat het uiteindelijk iets onozels blijkt te zijn. En dat je met nog wat rust weer een gezond paard hebt!

Superamanda

Berichten: 61
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 08:58

Paarden zijn leuk maar zo gauw er een DA aan te pas moet komen wordt het al gauw minder natuurlijk. Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop op het beste voor jou en je paardje. Ben heel benieuwd naar je verslag!

Heel veel liefs van Kirsten

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:33

Dus toch naar Utrecht?
Heel veel sterkte ermee!!! Ik zal voor je duimen en hopen dat het meevalt! Arme Nappie.... Huilen

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:49

Ah wat klote voor jullie zeg!!! Ook vanuit hier heel veel sterkte!! Ik zal voor jullie duimen.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:55

aaa Verdrietig Zielige nappie! Geef hem maar een heeeeeel erg grote knuffel van mij! En ik ga heel hard voor jullie duimen! Trouwens, ik weet zeker dat het iets heel onbenulligs is, dat me een paar weekjes weer over is *duim duim duim* Lovers

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:58

Wat ongeloogekijk poedersuiker hee...
Ik hoop echt voor jullie alletwee dat het niks ernstigs is en dat het snel weer goed komt!!!

héél veel sterkte en succes morgenm, we duimen voor jullie!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:01

peesblessures zijn heel erg...
Ik hoop voor je dat het meevalt...