vandaag de tinkerkeuring !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

vandaag de tinkerkeuring !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 08:24

Hey bokkers

Vandaag is het dan eindelijk zover. Kane gaat zijn 1e keuring lopen! We moeten over een uurtje klaar staan op stal en dan worden we opgehaald om te vertrekken naar beverwijk. Kane heeft nog nooit een keuring gelopen en ik heb er ook totaal geen ervaring mee dus dat wordt wat vanmiddag Haha! Ik ben best wel zenuwachtig omdat ik geen flauw idee heb wat er allemaal gaat gebeuren, maar het komt vast allemaal goed! Gelukkig gaat Angel22 met me mee en samen gaan we het gewoon doen dat kane goed voor de dag komt! ullie krijgen uiterdaad snel een fotoverslag.

Groetjes Mijke en Kane

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 08:11

Ik ben zo trots op mijn tinkie!!
Hij was heel braaf en geduldig , liet alles toe en was 1 brok rust! Ik had dat echt niet verwacht en dacht echt dat ie compleet in de stress zou schieten! Maar helemaal niets. Hij werd enkeld een beetje moe van het stil staan de gehele tijd en begon wat heen en weer te draaien. Hij is toegelaten tot het stamboek en heeft s'middags nog een knappe 2e premie gehaald! Ze vonden dat hij een iets te groot hoofd had en iets te veel schoft. dat heeft hem punten gekost. Maar ja lekker belangrijk , hij is en blijft mijn kanjer. En helemaal na gister dat hij zich voorbeeldig gedragen heeft Haha! Ik ben echt heel trots op hem.

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 67 bezoekers