oh na deze zaterdag weet ik weer wat spierpijn is

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

oh na deze zaterdag weet ik weer wat spierpijn is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-02 15:04

Zaterdag was voorspelt dat het de laatste dag met mooi weer zou zijn, aangezien ik vrij was moest ik daar natuurlijki gebruik van maken!
's Ochtends heerlijk ander half uur op Jelka gereden, ze was heerlijk braaf en zeer attent. Dit liep allemaal heerlijk maar goed niet meer gewend om een eind te rijden dus voelde mijn bovenbeentjes toch een beetje.
's Middags had ik afgesproken met een goede (paardrij) vriend van mij, hij wilde en nieuwe westernhoed hebben of ik mee wilde? tuurlijk leuk. Zelf als verjaardagscadeau ook een hoed gekregen Kwijl
Hij had aan het eind van de middag afgesproken met een kennis om lekker buiten te gaan rijden, zij had nog wel een paard over dus als ik mee wilde........ tuurlijke stemde ik in (nadat ik gevraagd had of het wel een braf paardje was Lips are sealed )
Komen we bij zijn stal an staat dat meisje er al meet een paard van 1.80m hoog. Dus ik al hopen dat ik op de andere mocht ik schat zo'n 1.68 maar nee ik mocht op de grote! En hoe kom je daar op? Nou dat was dus lachen. Toen ik er eindelijk op zat kwam ik erachter dat hij mij wel heel hoog uit het zadel gooide, kortom het leek alsof ik noot eerder op een paard gezeten had! We zijn zo'n twee en een half uur weggeweest en nu (nog steeds) doet alles me pijn!
Maar ja je moet wat over hebben voor je paardeliefhebberij Haha!