toch weer Joris...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

toch weer Joris...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 22:17

Ik kom net terug van de stal, heb de stal van Joris eindelijk leeggehaald, het naambordje eraf...Het was erg confronterend, nu is het voor mijn gevoel echt voorbij, echt helemaal weg.

Mijn God wat zou ik er veel voor over hebben als morgen niet het nieuwe paard maar Joris terug zou komen...Als hij desnoods de kruiwagen weer omgooit, tijdens het uitmesten weer het stro op zou eten, in de weg zou lopen of aan de haal zou gaan met mijn gereedschap...

Joris ik mis je zo, dit doet meer pijn dan dat ik ooit had verwacht...
Ik mis je olijke kop,je streken,je lijf. Het rare is dat ik niet zijn geur miste, er lag nog genoeg stront in de stal om me die levendig te herinneren.

Zonder jou tikt de klok even snel,
maar de tijden veranderen wel.
En ik neem afscheid, jij moet nu gaan,
weet dat je in mijn hart, altijd blijft voortbestaan.

Ik blijf nu hier jij gaat naar daar
maar daar is niet zo ver van hier.
Dus ga, ga nu mijn vriend
en wees voor eeuwig opgelucht.....

Clouseau, geen idee welk liedje


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 21:35

Faniek schreef:
Heb het verhaal van Joris lopen volgen en snap het dat je er veel moeite mee hebt Ach gut
Veel sterkte er mee en Joris is nu bij mijn oude haflingermerrie op de eeuwige groene weide.

Nou, die wei zal wel snel kaal zijn dan, haha Haha! Twee haflingers, waarschijnlijk meer, dat kan niet goed gaan...

Heel erg ebdankt voor jullie medeleven.
Vandaag is Fenna dan gekomen, en ik denk idd dat dit wel goed komt tussen ons, ze is echt een heel lief en aanhankelijk paardje, nu al Lovers Heb echt al uitgebreid kunnen knuffelen en dat heeft me echt goed gedaan

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers