van thuis stalling naar pension...wat vind jij?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:26

Ik ben zo blij dat ik weer aan huis sta, het is zoveel fijner, rustiger, makkelijker om je paard aan huis te hebben. Op pension moet je gewoon veel socialer zijn, je paard is minder jouw paard, en voor mij heeft het meer nadelen als voordelen, eigenlijk Scheve mond


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:27

Ik moet dekens opdoen, want dat hoort. Ik moet toch echt wel zeker er een kilo brok in laten gooien, en kon na onderhandelen voor elkaar krijgen dat het een kleine halve kilo wordt, terwijl ik een kwart wilde. Je hebt heel vaak mensen op je vingers kijken, hoeft nog niet eens zo te zijn, dat ze commentaar geven of willen helpen. Maar ze zijn er gewoon. Ook krijg je wel eens ongevraagd tips, om iets op te lossen, ipv mijn eigen manier. Je paard is verder meer gericht op de stalhouder want die voert. En mijn pony werd ook wat zuurder doordat ze nooit eens alleen kon zijn. Zoiets is het eigenlijk in mijn geval geweest Lachen

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers