Yes, ik ben ik een echte Penny....shet gered :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Yes, ik ben ik een echte Penny....shet gered :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:13

........ik heb een shet van de slacht gered Haha!
[EA-CO] Bereden en betuigde zwarte Shetlanderruin te koop
[VMR] Slachtprijs Shetlander?
Heb nu een heel blij neefje die de pony Kodi heeft genoemd (pony had nog geen naam).
Maandag ga ik Kodi ophalen in Groningen, dus het weekend even z'n stalletje in orde maken en een vluchthoek maken zodat hij aan de grote paarden kan ontsnappen en een priveweitje heeft.
Morgen samen met m'n zus en Jantina shoppen voor zadeltjes (Jantina haar nichtje heeft ook net een shet gekregen), hoofdstelletje, bitje, enz....

Zit me net te bedenken dat dit mijn 2e internet "paard" is dat ik zomaar ongezien gekocht heb (Lisa was de eerste) Haha!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:31

Ik weet alleen dat hij 6 jaar is, zwart en een "middenmaat".
Maarten is nu 3,5 en "rijdt" nu een half jaartje op Ilindra, dat wil zeggen hij zit op het zadel en heeft een speciaal riempje om zich vast te houden terwijl mijn zus en ik een boswandeling maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:42

Ze zijn bij SBB al helemaal gewend aan het feit dat er nu 3 lopen, ondertussen is er een nieuw districtshoofd en die weet niet beter Schijnheilig
Maarten wilde Kodi eerst ook Ustinov noemen want alle babypaardjes heten volgens hem zo Haha!
Kodi gaat gewoon bij de merrie's en Ustinov in en krijgt een aparte "vluchtstrook" bij zijn stalletje (de ponystal heeft een deurtje naar het weiland) waar hij wel in kan maar de grote paarden niet.
Dat hadden we vroeger ook voor de haflinger van m'n moeder en dat werkte perfect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:36

Fitzroy schreef:
Hoe komt je neefje aan de naam Kodi?


Geen flauw idee Verward
Eerst wilde hij hem Ustinov noemen omdat alle babypaarden volgens hem zo heten, we hadden ons al neergelegd bij kleine Usti en grote Usti, maar toen zei hij ineens: het ponypaard heet Kodi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 08:09

Zat me net te bedenken dat Ustinov ook de enige Boktvos was die nog geen eigen pony had.
Udinde heeft Melchior en Hinke heeft Sammy Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:49

Foto's staan op itp, zie link in mijn onderschrift.
Hij is echt heel erg leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:23

Sjimmy schreef:
Suus binnenkort ook aan de shet?? *LOL*


Smurf weet nog 2 "slachtshetten"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:21

"Meer pret met een slacht-shet" Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laura22, mmajar, sasja0705, savieralover en 170 bezoekers