geboktmeet deel 1 en deel 2! +update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

geboktmeet deel 1 en deel 2! +update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 17:52

heyhey

vandaag heb ik gemeet met Buitenzorg en Isbeau (schrijf ik dat goed?!?!)!! Met andere woorden met Esther en Gwen. Ik schrijf deel 1, omdat we morgen wedstrijd hebben en dan komen er nog meer Bokkers!!

Ze zouden om 13.00 bij mij zijn, en iets over enen ging de telefoon, dat ze wat later kwamen wegens een omleiding. Frusty Tussen half 2 en 2 uur waren ze bij ons Haha! Ondertussen hadden wij (Ik, groom Naomi en Marissa) de menwagen in de veewagen gezet! Phoephoe dat was wel ff zwaar een grote wagen op, maar met 3en stond ie er sneller op dan met 2en, want toe denderde ie weer bijna naar beneden! Tong uitsteken Tong uitsteken

Toen kwam Esther + de rest eraan, ff voorgesteld (in een vogelvlucht was mijn zus en ook bokker er ook!! Tong uitsteken) en naar de stal gegaan, ff heel het bedrijf rond geweest en bijna alle paarden en pony's gezien (ja, jullie hebben net niet alles gezien!! Knipoog Knipoog )
Daarna gingen we naar het wedstrijdterrein om te verkennen, Esther had het makkelijk, die hoefde er maar 3 te verkennen, maar ik het dubbele, ik bleef lopen!! Toen we klaar waren hebben we de vaardiheid verkend, phoe, ben benieuwd of ik het morgen allemaal nog weet Vingers aflikken Vingers aflikken !!
Daarna was er een briefing en toen gingen we naar de ruitersportzaak (Esther moest nog bitringen hebben), de 1e was dicht, op naar de volgende. Ja hoor, open!! Haha! de 1e bitring ging erom, de 2e minder snel omdat Esther's vinger in de weg zat Tong uitsteken Tong uitsteken . Ook nog een paar handschoenen en klaar.

Op naar ons huis. En morgen om 10 uur is ze er weer!! Party!! Haha! Pling *LOL*

gr linda Lachen

PS twas supergezellie!! Party!! *LOL*
Laatst bijgewerkt door liberty op 14-04-02 20:56, in het totaal 3 keer bewerkt

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 17:55

Ohw dat was precies erg leuk (maar ook snel Clown )

Alvast heel veel succes hé morgen!!!!! Haha! Haha!

Gr.Marijke

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 17:57

Ohja, wie komen er morgen kijken???

gr linda Lachen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 18:22

Hee leuk zeg dat het zo gezelig was!
Allebei heel veel suc6 morgen en ben benieuwd hoe het zou gaan!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 21:48

Gezelli was het zeker! En een supermooi bedrijf en Brandon (of schrijf ik het nu fout?) was echt om te Tong uitsteken . Supermooi beessie.

Ben heel benieuwd hoe het morgen allemaal gaat. Wij komen je morgen ondersteunen, aanmoedigen en foto's maken! Haha! Die uiteraard allemaal op bokt gaan! Knipoog Misschien vergeet ik mijn eigen zenuwen dan wel een beetje......Onze overbuurtjes komen ook kijken, Guidolover van bokt zal er ook zijn, dus we hebben een boel fans!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 22:06

Buitenzorg schreef:
Gezelli was het zeker! En een supermooi bedrijf en Brandon (of schrijf ik het nu fout?) was echt om te Tong uitsteken . Supermooi beessie.

Ben heel benieuwd hoe het morgen allemaal gaat. Wij komen je morgen ondersteunen, aanmoedigen en foto's maken! Haha! Die uiteraard allemaal op bokt gaan! Knipoog Misschien vergeet ik mijn eigen zenuwen dan wel een beetje......Onze overbuurtjes komen ook kijken, Guidolover van bokt zal er ook zijn, dus we hebben een boel fans!


Tis Brendan Haha! Ben ook heel benieuwd hoe het gaat!! Knipoog Tong uitsteken


Zie je morgen!!

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 14:49

heyhey!

net terug en zit hier met mij groomie (naomi). Esther is net naar het wedstrijdterrein en wij gaan ook zo! Party!! *LOL*

Het ging heel goed, het wegpacours ging precies binnen de tijd. Bij de hindernissen ging het ook goed, aleen af en toe de letters kwijt! De waterbak ging het beste, een tijd van 1.09 min.
Na alle hindernissen was de hartslag wat te hoog Frusty we moesten ff wachten en binnen 10 min was ie weer goed Haha! Dus mochten we naar de vaardigheid! Foutloos in 1.47! (2 seconden over maar ja, voor de eerste keer helemaal goed Clown )

Zo nu gaan we zo even naar Esther kijken! Knipoog

gr linda & naomi Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 14:56

ik denk aan jullie Knipoog
En als je Esther voor die tijd nog ziet........WENS HAAR NOG MAAR HEEEEEEEL VEEEEEEEEL SUCCES van mij!!!!

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 16:17

Goed zo Linda !!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! En natuurlijk groom Naomi en pony Magpie niet te vergeten!!!! Pling
En van die hartslag....met een beetje trainen is dat tegen de volgende wedstrijd weggewerkt!!! *LOL*

Nu nog wachten hoe Esther het gedaan heeft!!

Groetjes,
Marijke

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 20:29

ik hoor net dat ik 10e was van de 24 deelnemers!! En dat voor de 1e keer!! Ik bne helemaal happy Haha! Clown Party!! *LOL* Pling Lachen Haha! Party!! Clown Haha! Tong uitsteken

Ik heb ook zo'n superpony Lovers Lovers

Ohja en bij de enkelspan pony's had ik de snelste tijd. Als ik hindernis 1,2 en 3 nou iets beter kende.... Tong uitsteken Maar ja, vind het helemaal super!! Party!!:#

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 20:33

oh ja, Esther was 5e van de 7. Maar zij vertelt alles zelf wel!

gr linda Party!!

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 20:34

Proficiat Linda!!!!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Ik had nooit verwacht dat je eerste wedstrijd al zo goed zou gaan!!!
Snelste tijd dan nog wel!!! *LOL* *LOL*
Dubbele proficiat dus voor Linda, de groom en Magpie natuurlijk!!!! Haha!

Marijke

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 20:57

THANXXXXX, ik ben echt helemaal super happy!!

gr linda Party!!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 22:52

ik was er ook!!! maar jullie gingen toen al snel weg, en ik wist pas daarna dat jullie dat waren... Schijnheilig

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 23:02


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 12:41

guidolover schreef:
ik was er ook!!! maar jullie gingen toen al snel weg, en ik wist pas daarna dat jullie dat waren... Schijnheilig


he, das jammer!! Volgende keer beter!!

gr linda Party!!