Help, mag naar clinic Richard Weis a.s. zaterdag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Help, mag naar clinic Richard Weis a.s. zaterdag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 23:26

Tjonge, net terug van de kliniek voor controle met Pablo. Dat ging gelukkig goed en een leuke minimeeting gehad.. Hij is stukken verbetred en LJ hoopt dat het beslag het laatste 'hapering' in zijn knieen weg gaat halen en ik mag dus verder met opbouwen van zijn werk.

Maar, kom ik dus thuis, ligt er een brief van de KNHS op de deurmat! Met uitnodiging en kaarten (incl warme lunch) voor a.s. zaterdag in Wanroij met Richard Weis. Ik heb hem vorig jaar gezien en was heel enthousiast over wat hij te vertellen had en had een mailtje gestuurd naar de KNHS met het voorstel, als ze iemand nodig hadden voor de clinic wil ik wel! Nou, ik ga dus!!

Morgen nog wel even voor de zekerheid kliniek bellen of het wel mag. Maar de clinic is toch alleen maar grote voltes, veel stappen en gepluk aan mijn houding , dus geen sliding stops, kleine voltes (dat mocht ik nog maar even niet doen van LJ Bloos! ).

Vraag aan bokkers in de omgeving van Zoetermeer/Rotterdam/ Den Haag: wie of wie heeft er zin om de tweede gratis toegangskaart, lunch en vervoer naar Wanroij?? Er staat dan wel tegenover dat er videoopnames Cheese! gemaakt moeten worden van mijn kunsten bij Richard!! *LOL*

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 07:56

he Eleonoor,

OK dan! wat leuk dat je naar Richard Weis mag. Lijkt me erg leerzaam. Heb hem vorig jaar bezig gezien op een cliniq en je zag echt duidelijk verbetering in de zit van de ruiter en de beweging van het paard . Jammer dat ik al een afspraak heb staan, maar anders was ik zeker met je meegegaan! Hoop je trouwens snel weer bij Evert te zien lessen! Haha!

groetjes Natasja

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 11:00

Niemand die zin heeft in een gratis toegangskaart en lunch????

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:03

Wel zin maar helaas geen tijd
Moet heel de ochtend naar cursus en ben dus pas vanaf een uurtje of 14.00 beschikbaar.... jammer maar helaas, had graag mee gegaan anders.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:29

Leuk zeg.
Ik hoop dat je iemand vind om mee te gaan OK dan!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:41

hey

zou wel met je mee willen gaan, alleen mn ov geldt niet in het weekend.....kost me dus enorm veel geld om naar jou toe te komen wlijk

Heel veel plezier in ieder geval!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:47

Leuk voor je zeg! Ik had me opgegeven om mee te rijden, maar ben helaas niet geselecteerd. Hopelijk een volgende keer wel Lachen

Veel plezier!!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 12:51

Poeh, bel en mail me suf, nog niemand gevonden. Ook lekker laat geregeld van de KNHS. Zal ze zo eens bellen of Pablo daar wel een stalletje heeft, duurt tenslotte wel de hele dag.

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:56

Ben je echt de hele dag weg, Eleonoor?

Trouwens, wel top dat het met Pablo de goede kant op gaat OK dan!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 13:03

Yep, begint om 10 uur met theorie, daarna eten in besloten groep met Richard Weis en dan s'middags praktijk met diverse combinaties waaronder dus ik.

Pablo gaat inderdaad de goede kant op, nog niet 100%, maar goed genoeg voor morgen. Zal vragen of hij mij gebruikt voor de houding tijdens stappen Lachen dat kan hij wel aan...

Dag duurt dus van 10 tot 16 uur, dus wie nog mee wil?? Gratis toegang, vervoer vanaf Zoetermeer en warme lunch!!