heike.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 13:21

Voor jezelf Kim?
Barley zal er nu wel al zijn. Hopelijk heeft Heike nog tijd om foto's op het net te zetten oid. Want wij zijn natuurlijk razend benieuwd...

Koe

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 17:58

Ik wil foto's!
Naja, Heikie is vast wel blij... Wij zijn helemaal benieuwd hoor... We horen het wel...


Laudie
Come on Barley let's go Party!!!

PS: Bart: kun je geen brul plaatje vinden, brullen van het lachen ofzo....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 18:15

Jah, die is gaaf.... Weet je meteen dat ik onder het bureau lig....

Laudie Clown

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 21:01

Ik mag volgend jaar gaan studeren. Jottum... Nah, ik weet niet of ik wel wil, heb liever een rijke vent. Maar zoals mijn moeder zegt: zo kom je nooit aan een vent. Ik blijf nl de godganse dag met de paarden kloten. Mijn vader was vandaag naar de nieuwjaarsreceptie (¿) van de DER, en ik wilde thuis blijven. Of nou ja, ik moest toch de paarden nog longeren. Maar Joop en Herc liepen niet echt lekker op de keiharde bodem (valt mee, ik overdrijf, maar dat doe ik ALTIJD), dus ik heb Vol maar gewoon buiten gegooid, kan hij het lekker uitzoeken! Vond mijn vader minder toen ik hem dus na 5en nog buiten had staan, toen begon de schemer... Naaaaaaaaah...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 21:17

't Valt wel mee hoor 3 paarden. Als ik geen RSI zou hebben (heb minder last dus ik ben de grootste vervuilende factor hier zo ongeveer) en geen school, nah, dan zou ik dus zo drie paarden per dag dressuren. Ik moet nog steeds een verslagje van de fysio schrijven, lijkt me leuk bij medisch! En ook nog een verslagje over waar mijn vader vandaag dus geweest is. We gaan Vollebol waarschijnlijk niet in klasse2 starten omdat hij gewoon te jong is, nog niet volgroeid, niet uitgehard, en nog niet genoeg basis qua conditie. Vorig jaar liep hij na Bavel echt helemaal mis... Dussssss Clown gaat ik weer!

Laudie
PS: dat studeren zint me niet, moet ik UIT HUIS. Nah, dan neem ik Joop mee. Wil ik echt proberen, kijken of ik gratis stalling kan regelen, bijv in de Universiteitskliniek, als ik dan ook help met rijden v. de paarden daar. Lijkt me echt wel beter. Doen ze waarschijnlijk nooit. Bovendien wil ik nog gaan proberen om wél universitair te doen als ik m'n wib niet haal! Zie je het voor je 6 vakken dikke 7 en één 2 ofzo... Nah, doen ze nooit, maar goed, je moet wat in het leven toch? If you believe.... Kusje

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 21:42

Dacht van mezelf dat ik toch aardig kon rijden. Ben nog nooit van Vol afgegooid, bij hem ging het mis, en toen klapte ik OOK tegen de grond, dus... Waarom neit? En Joop heb ik ook ingerijdt toch? Zijn volgens kenners wel de meest rottige knollen die je kunt uitzoeken om te rijden... Dat doe ik toch wel. Niet altijd even ok, maar ik kan Joop vanalles laten doen, en Vol, dat komt nog wel.
En ik kan goed leren, heb voor mijn talen echt lekkere cijfers, heb al Duits en Engels sinds mijn 6e dus dat mag ook wel. Duits heb ik nu niet meer, maar uitspraak en taalgevoel heb ik wel. Als ik dan een TAAL wil studeren waar ze desperado voor nwe studenten zijn, nah, moet toch lukken. Vinden ze me maar een verwende drol. Clown lekker PUH!
Mijn rekenkundig inzicht is gewoon k*t, vandaar dat ik ook meters bij het hek wegblijf... Ik vertrouw die hobbelpaardjes niet zo. Heb er trouwens gister bij Vol weer bijna tussengezeten, ipv bang worden werd ik razend des }> hadtie maar normaal moeten blijven. Dat heb ik wel vaker met hem... Tsssssss....

Clown Laudie Koe

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 21:56

Jah, ga ik dus ook zeker doen. WIe niet waagt die niet wint, niet geschoten altijd mis. En ik heb niets te verliezen, Joop heeft nl al een stal, maar ja, aangezien ik STUDENT wordt moet ik toch maar eens gaan zorgen voor een low-cost oplossing...
En ja, daar moet je wat guts voor hebben. en ik weet gewoon zeker dat ze bij Portugees zitten te springen om studenten, ze zijn de enige volledige opleiding in NL en ze hebben dit jaar en vorig jaar 4 (!) eerste jaars. Naja, dat is dus een soort van idealisme, maken ze echt geen winst op ofzo. Is trouwens niet echt een universitaire insteek he, winst maken... Naja, boeit ook niet, ik kan altijd nog zakjes plakker worden, maar dat wil ik zeker niet. Dus ik ga voor het hoogst haalbare. Zoals IJsbrand Chardon zei: het plafond zul je nooit bereiken, maar je moet er wel naar streven. Dus ik ga voor meer dan wat erin zit, alleen niet ten koste van alles....

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 18:27

Eh, ik ad dus een berichtje getikt, en dat doet het nu dus niet (verkeerd password?).. Naja, kortom: 15 min treinen en ik zit in CS... Wil een huis met bos en 100 boxen, lekker rustig, geen uitlaat services! En ik vond Duits te moeilijk (gramm) maar Portugees is veel erger (te veel tijden + vervoegingen...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, bellieee, carin0903, Cjuan, Ellebel, Ilse_C, Inney, Ladypronk, M1994, Mnoonn, MyWishMax, XxMariellexX en 90 bezoekers