Waarschijnlijk een nieuwe topbaan in de mensport

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Waarschijnlijk een nieuwe topbaan in de mensport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 16:36

Ik had pasgeleden op een advertentie gereageerd voor eventueel een nieuwe baan.
Werd ik teruggebeld met de vraag of ik wilde langskomen om eens te kijken of het wat werd.
Ik heb dus vandaag daar meegedraaid en ik heb me een partij toppaarden in mijn handen gehad Nerd Vingers aflikken

7 prachtige zwarte tuigpaarden met veel hackneybloed.
Ik heb ze alle 7 moeten longeren en mooi dat ze liepen echt helemaal geweldig.

Ik moet van deze eigenaar 2 dagen nadenken of ik het vol ga houden en het ga redden met de afstand, want het is een uur rijden, maar als we het eens worden over mijn salaris ga ik er 200% voor

Heel de dag met prachtige paarden werken, en nog betaald worden ook.
Zaterdag ga ik waarschijnlijk mee op concours om ze eens echt aan het werk te zien.

Ik ben er vol van, heb heel de familie al gebeld en ben nog niet uitgepraat.
Zo mooiiiiii

Ik zal de eerst volgende keer een paar foto's maken dan kunnen jullie zien wat ik bedoel Lovers

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!



newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 07:53

nee schiedam dat werd niks, er klopte veel van de verhalen die verscillende mensen me vertelde Boos!
maar dit lijkt me nog veel leuker.
Het is gewoon een kleine stal waar die man zijn paarden traint voor de wedstrijden hij woont er zelf ook, het is eigen terrein

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Ladyson, shaddy82 en 38 bezoekers