Ik ben zo trots op mezelf!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
diamondGirl

Berichten: 40
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ik ben zo trots op mezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 05:34

DC deed het heel goed vandaag. Toch was ze een beetje wild hoor. Ik ben heel erg trots op haar hoor. Ik denk dat ze nu wel aan me gaat wennen. Ik heb vandaag met haar gewandeld en ze deed het heel goed. Ze heeft me geen pijn gedaan enz... DC kan veel dingen doen met mij.

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 13:35

Nice it's going so well with Soupy !
I think she will be you're best friend in the coming years !

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 15:32

Zucht... wil je nou op deze manier aandacht? Laat je dochter op een engelstalige site gaan, dat is toch veel leuker voor haar?

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 00:21

Carola, ik weet echt niet wat jou probleem is! Ik vertaal alles voor mijn dochter dus je hoeft niets in het Engels te lezen. Je moet maar eens een keertje ophouden met je bull hoor! Ik ben hier al een aantal maandjes en heb me heel rustig gehouden. Mijn dochter heeft evenveel recht hier te komen dan iemand anders. Alles is in nederlands geschreven en ik vertaal het ook voor haar. Niemand hoeft Engels te schrijven naar haar. Als je niets goeds hebt te zeggen zeg dan niets, maar ik ben behoorlijk boos aan het worden. Als je het niet wilt lezen, rot dan op! Ik ben vreselijk boos op hoe jij iemand behandeld en ik zal toch zeker niemand over mij of me dochter laten lopen hoor. Dus bemoei je lekker met jezelf! En aandacht trekken? Iedereen komt hier om te schrijven over paarden en dus ik ook. Ik heb mijn vrienden gevonden hier waar jij tevens niet bijhoort, dus laat mij en mijn dochter lekker gaan. Ik denk dat je een beetje ons aan het discrimineren bent. Niet echt leuk dus! Wij hebben niemand iets verkeerds gedaan maar het lijkt mij dat je gewoon erop uit bent om kritiek tegenover iemand te geven.

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 00:24

Sorry hoor, nou voel ik me schuldig.
Ik zal niet meer in het engels antwoorden.
Dacht dat je dochter het misschien leuk vond om zelf te lezen.
Overigens vind ik de reactie van Carola gewoon flauw.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 00:41

Je hoeft jezelf niet schuldig te voelen Pegasus! ik weet dat het een goeie bedoeling was! Nee, ik vertaal alles voor haar en iedereen schrijft gewoon in het nederlands! Zodoende ook geen problemen! Toch nog bedankt voor je antwoordje!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 12:55

wat leuk dat t zo goed ging
veel plezier ermee en ook veel plezier op bokt

liefs brenda

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 21:39

ik vind het juist een compliment waard dat jij (en je dochter Knipoog ) je zo goed aangepast hebben!

alles in het nederlands.. wat valt er dan nog te miepen?

leuk dat het zo goed gaat met DC!