Zien we deze amazone en/of 1 van deze paarden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Zien we deze amazone en/of 1 van deze paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 23:42

Zien we deze amazone en/of 1 van deze paarden over een paar jaar aan de internationale op? Bijvoorbeeld in Peking 2008?

KWPN
20-09-2004: Broere Obelisk drie keer eerste in Saumur
Afgelopen weekend heeft Kirsten Beckers op de Grande Semaine du Dressage in Saumur, Frankrijk, goede resultaten behaald. Op donderdag reed Kirsten de KWPN-goedgekeurde hengst Broere Obelisk naar de eerste plaats in de Prix St. Georges met 70.4%. De tweede plaats van die rubriek nam zij in met Broere Ohio (Indoctro x Dossa keur pref prest van Akteur) met een gemiddelde van 69.95%. Op vrijdag kwam de Nederlandse amazone weer in actie, dit maal in de Intermediaire I. Wederom nam zij de eerste plaats in met Broere Obelisk (71.05%) en de tweede plaats met Broere Ohio (69.55%).
Beckers wist zich op zaterdag om de Prijs van Saumur als eerste te plaatsen. Met Broere Obelisk reed zij in de Intermediaire I-proef een eindscore van 75.075%, een grote voorsprong op nummer 2, de Duitse Andrea Landy Silling die met haar Oldenburger Palladio S een score van 70.725% behaalde. In de Grand Prix eindigde Kirsten met de KWPN-goedgekeurde hengst Broere Montecristo als vierde met een gemiddelde score van 67.042%, en in de Grand Prix Special als vijfde met 66,04%. Beide rubrieken werd gewonnen door Fiona Bigwood uit Engeland met de BWP-er Nector van het Carelshof (v.Randel Z).


Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Montecristo (ook van zijn KWPN goedgekeurde zoon Rolex trouwens) en Obelisk. Naar mijn mening presteren ze ook al heel aardig voor hun leeftijd en ik vind Kirsten Beckers zeker een goede amazone.
Wat is jullie mening en wie zien jullie als toekomstige talenten naast onder andere Anky en Edward.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*



toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 20:34

horselover23 schreef:
Montecristo verwacht ik niet dat hij op internationaal niveau met de beste mee zal doen.


Kun je ook aangeven waarom? En van welke je dan verwacht dat ze dat wel kunnen?

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 20:24

Nou dat worden dan weinig paarden in de internationale top gezien de reacties

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Donderwolk55, Jet, jitskenienke, karmas, Miriam91, Pikeur, Pluksjaanvu, Renss, rocky_1995, Sydney_Zorro, Vecar, Winged, Wistaire, xSannee en 90 bezoekers