AUWWW me been!!! Pfff zit nu lekker thuis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

AUWWW me been!!! Pfff zit nu lekker thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 10:23

Zaterdag (18 sept) was het weer zover, ik had weer les! Pling! Dus zoals gewoonlijk op Coentjuh (manegepaardje waar eigk niemand op rijdt, behalve ik Bloos )! Eerst even losgereden in de andere bak, toen om half 3 les... tot half 4 (gewoon manegeles hoor)! mm het ging wel een beetje, alleen de galop niet echt super... Scheve mond Coen racede net langs de bakrand, dus ik klemde een beetje met me buitenbeen, waar ik gelijk alweer kramp in kreeg! Pfff het schoot me er toch weer lekker in! Rolleyes AAAAAAUUWWW! Tsja dus de rest ging niet meer echt goed...
(Deze foto is trouwens van vorige week)
Afbeelding

Pieter, me instructeur vroeg of ik na m'n les nog een les op Balisto mee wilde rijden. Balisto is een donkerbruine jonge ruin van wel 1.75 m hoog ofzo, grootste van de manege Wow! dacht ik...
(Foto's zijn van een half jaar geleden ofzo)
Afbeelding
Afbeelding

Hij is nog jong (4 ofzo), wordt weinig bereden 1x per week ofzo... Balisto is net ingereden, dus snapt nog helemaal niets! Dus ik mocht een keer op hem, kijk als ie nooit mee rijdt, dan komt dr nooit wat van, hij rijdt gewoon veel te weinig mee.. Bloos!

Dus Coen afgezadeld, een andere meid had Balisto opgezadeld en toen les van half 4 tot half 5 op Ballie! Pfff nou ik kwam dr amper op *LOL* , kben Coen gewend met z'n 1.50 haha, maar me verzorgpaard is ook in de 1.70 dus na een paar minuten tobben zat ik dr op! OK dan!

Nou ik kwam dr achter ja, het beest snapte nog helemaal NIETS! Als ik naar rechts wou, ging hij naar links en andersom... Trekken aan de teugels dat ie deed, maar ja I know, hij is nog jong! ! Het is opzich een heel leuk beest hoor!
Draven ging wel een beetje, wilde in het begin allemaal achter andere paarden aan, maar daarna kon ik een beetje wenden enzo..

Manegebaas (die weet dus dat ik altijd op Coentjuh rijd): "Hee is ie zo van je geschrokken, dat ie bruin is geworden joh?! Hyper! "

"hahahah *LOL* Jaa Ad!"

Toen galop.. Nou het begin ging eigk best wel goed, alleen een beetje langzaam en dat vond Pieter dus ook! Dus die gaf een beetje zweep bij... Ballie vond dat niet leuk, dus TRAP!!! ~~}> richting Pieter!
Toen nog een aantal hoge bokkesprongen, pfff echt niet normaal hoe hoog, en daar lag ik... net voor het hek Schijnheilig!

Ik had ff geen lucht en kramp in me linkerbeen en een zere lies aan de rechterkant... AUW Scheve mond... (Gelukkig kon ik toch nog lachen toen Pieter me (weer Tong uitsteken)zat te plagen grrr!)

Toen maar ff opgefrist Clown want ik zag dr niet uit volgens mij (hahah wanneer nou wel?) en toen dr weer op! En kreeg gelijk al weer kramp, alleen nu in me kont haha dus het ging lekker maar niet heus!

Nog even gedraafd dat ging wel, ff stappen en we gingen wijken proberen. In het begin snapte die het nog niet echt, maar daarna ging het echt best wel goed, hij ging zelfs een beetje "RICHTING" aan de teugel lopen!!! OK dan!


Oke, dan even 'mijn-zielig-zijn-verhaal' Tong uitsteken :

Toen die avond nog naar huis fietsen! Fietsen ging opzich wel, kwam alleen niet op de fiets want me rechterbeen kreeg ik bijna kramp! (ja nu weer me rechtbeen!) En er vanaf lukte ook bijna niet! Paardrijlaarzen en broek uit, pfff wat een getob Rolleyes! Me rechterbeen kan ik niet buigen, anders krijg ik gelijk kramp! Het bad instappen gaat ook heel moeilijk,ik moet me been gestrekt houden! En vraag me niet hoelang ik er over deed voordat ik in bed lag! Zat dr nog zo'n k*t mug, waarvoor ik 100x het bed uit ben geweest, welke ik niet te pakken kreeg!

Zondag het bed geprobeert uit te stappen ahah heeft ff geduurd, heel de ochtend en stukje van de middag tentamen geleerd voor scheikunde Scheve mond en toen achter PC... Tsja als ik maar stil zit, gaat het wel en me been gestrekt hou! Me ouders vertrouwden het toch niet echt, dus moest ik vanmorgen (maandag) naar de dokter.. dus niet naar school, geen tentamen.. pff wel weer inhale! Dokter heeft een beetje zitten voelen enzo, maar kon niet echt iets vinden (tsja, wát mot ze vinden dan?!).. Wilde ze mijn been gaan buigen, dat ging wel, maar opeens kramp dus AUWWWWWWW Rolleyes haha doe maar weer gestrekt!

Dus zit vandaag lekker thuis, ga alleen zo maar even me engelse spreekbeurt verder afmaken en leren, die heb ik donderdag Bloos! !!!

~xXx~ + Groetjes

Sandra

Sorry voor het smileyfestival, maar ik wilde er geen meer weg laten Tong uitsteken

Otjuh

Berichten: 2218
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:08

ahh Sanniej!! ik ben ziek ik zit ook thuis! xx

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 11:13

Hee San! Beterschap he, daar zitten we dan ;\! xxx

Otjuh

Berichten: 2218
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:08

ja wij met z'n 2e vanmiddag

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:35

hahaa, sterkte!!

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 21:39

tnkx Knipoog

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:10

Haha beterschap..! leuk paardje or..!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:29

jeetje wat een verhaal zeg!!! die paarden ook altijd! hopen dat et snel beter gaat!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:30

beterschapjes hoor!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:22

lekker he die jine paardjes?
Sterkte hoor!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:44

Wat een verhaal Haha!
Beterschap OK dan!

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 20:15

Bedankt voor jullie reacties! Knipoog haha wel lekker vandaag met de auto naar school en met de lift... (kan moeilijk trap lopen!) maar in de noodgebouwen (ja onze school is aan het verbouwen) was geen lift! Scheve mond Zaten ze mij allemaal te plagen, Kom Sandra, wie het eerste boven is! Boos!

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:54

hoe kan je nou van zo'n lief paardje afvallen Schijnheilig ik lag er de eerste dag ook naast van mijn ponykamp van hem .. Bloos
sterkte iig!

Mimi

Berichten: 110
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Noord-Holland Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:59

Beterschap meid!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:19

Het is echt idd heel vervelend als je met elke beweging die je maakt kramp krijgt! Heb het vorige maand echt 3 weken achter elkaar gehad ofzo..
Nouw.. Beterschap met je been Tong uitsteken

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 17:41

Bedankt allemaal!!! Lachen

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:22

Hey beterschap, kramp is vreselijk, heb het zelf ook vaak. En wat een mooie paardjes! Pling