zo je paard kwijt,

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

zo je paard kwijt,

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:27

En zo ben je je paard kwijt.Ik kom vanmorgen op stal en mijn vriendin was er al voor mij,ik dacht nog die is snel want we zouden na de paarden gaan shoppen voor onze paardjes.Maar de boer had haar al gebeld haar arabier was niet goed, Dierenarts gebeld die is gekomen en twijfelde,ze had geen koorts maar hij voelde wel een obstructie in de dunne darm.Het was wel vreemd want ze had juist nog gemest.Omdat we liever het zekere voor het onzekere namen hebben we ze toch maar naar de kliniek gebracht.Eerst leek het nog mee tevallen maar in de loop van de dag is het slechter gegaan en vanavond is besloten ze in te laten slapen.De overlevings kans na de operatie was te klein.Blijkbaar is een paard van 14 jaar vrij oud voor koliek operatie's.Gisteren avond stonden we voor haar stal nog grapjes te maken en nu is ze dood.Wie zegt dat het leven eerlijk is Verdrietig .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:21

ellenlouise schreef:
Zal wel heel onwerkelijk zijn, zo snel als dat gegaan is. Heel veel sterkte voor jou en vooral voor je vriendin.

Konden ze nog iets zeggen over de oorzaak trouwens?

Nee de oorzaak is niet bekend,dat is het eigenlijk, je blijft toch met een hoofd vol vragen achter. De merrie was 7maanden terug bevallen van een merrieveulen en juist 14 dagen afgespeend.Ze is eigenlijk ook nog nooit ziek geweest zelfs nooit geen koliek gehad, het is echt een raadsel.Vanmorgen wel een beetje met wat bibbers naar de stal gegaan, zo van wat tref ik nu aan.Voor het zelfde is het morgen mijn eigen paard, je word zo even met je beide benen op de grond gezet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 145 bezoekers