Spring- shet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Spring- shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 21:09

Hoi, vandaag ging ik met Pukkie (1,05 m) springen, eerst tien Cm toen 20 toen 30 vond ik al wel knap 40 deed ze zo, vond ik hoog... En toen 50CM!!! BEn echt trots joh. Echt schattig dat ze dat doet, ze vond der geen kunst aan. Haha! ben echt blij! Was echt super

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:12

leuk,
de volgende keer fotos maken en erbij zette

Mystylove
Berichten: 262
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:14

Dat is knap
met foto`s maakt het nog leuker

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 21:14

ja, kwas alleen en mijn ma heeft de digi mee naar Israël

X_Woody_X

Berichten: 4
Geregistreerd: 21-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:20

k ging ooit op men manege op een shet die altijd bokt toen moest k galoperen en dat ging neij goed. k gaf em een tik met men zweep en toen gingie heel hard rennu en toen 8m later bokte die k viel met men gezigt in ut sand. en men nek knakte een soort van dubbel glukkig had k nix gebroken!men oppas was gesgrokkun en dus wou de bak in mar dat mogt neij van men instructrice se was bang dat k nog meer ging huile. men instructrice had fanta en k had eerder in de les gezegd: k wil ook en toen kreeg k et ook dat was wel grappig nu hebbu se die shet verkocht en ondanks allus vind k ut sppr erg want hij was heeeeeeeeel lief! dat sal k nooit vergetu!

X_Woody_X

Berichten: 4
Geregistreerd: 21-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:24

toen k voor het eerst met woody (men verzorgpony) springen ut ging heel goed totdat k viel ut deed geen pijn dus k stapte er wir op en ging nog een keer hij bokte nu weer dus k lag er bijna af mar degene die me les gaf ving me op k ging dus gwn nog een keer en viel wir nu viel k agter de sprong hij wou over me heen springen mar sprong op men vingers toen had k een vinger heeeeel ligt gekneust!marjah k blijf tog van hem houden hoe vaak k ook wat sou breku of vallu!

Mimi

Berichten: 110
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Noord-Holland Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:42

Leuk hoor! Ik ben benieuwd naar foto's.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:43

Leuk hoor en snel foto's maken Haha!

March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:56

X_Woody_X schreef:
k ging ooit op men manege op een shet die altijd bokt toen moest k galoperen en dat ging neij goed. k gaf em een tik met men zweep en toen gingie heel hard rennu en toen 8m later bokte die k viel met men gezigt in ut sand. en men nek knakte een soort van dubbel glukkig had k nix gebroken!men oppas was gesgrokkun en dus wou de bak in mar dat mogt neij van men instructrice se was bang dat k nog meer ging huile. men instructrice had fanta en k had eerder in de les gezegd: k wil ook en toen kreeg k et ook dat was wel grappig nu hebbu se die shet verkocht en ondanks allus vind k ut sppr erg want hij was heeeeeeeeel lief! dat sal k nooit vergetu!



Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------

toen k voor het eerst met woody (men verzorgpony) springen ut ging heel goed totdat k viel ut deed geen pijn dus k stapte er wir op en ging nog een keer hij bokte nu weer dus k lag er bijna af mar degene die me les gaf ving me op k ging dus gwn nog een keer en viel wir nu viel k agter de sprong hij wou over me heen springen mar sprong op men vingers toen had k een vinger heeeeel ligt gekneust!marjah k blijf tog van hem houden hoe vaak k ook wat sou breku of vallu!



IOk dacht dan msn taal niet toegestaan was?!?!?!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 16:34

X_Woody_X schreef:
toen k voor het eerst met woody (men verzorgpony) springen ut ging heel goed totdat k viel ut deed geen pijn dus k stapte er wir op en ging nog een keer hij bokte nu weer dus k lag er bijna af mar degene die me les gaf ving me op k ging dus gwn nog een keer en viel wir nu viel k agter de sprong hij wou over me heen springen mar sprong op men vingers toen had k een vinger heeeeel ligt gekneust!marjah k blijf tog van hem houden hoe vaak k ook wat sou breku of vallu!
hhmmmm naar, maar nock ff met dat uuuh enzo, das zo storend