Ailin en haar zadeltje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 19:58

Leuk leuk leuk! Dat wordt nog wel wat.. Keep us informed! Echt leuk om te lezen, ook van Barley, en van Lucky, gewoon alle paarden avonturen zijn leuk!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:05

hier in de buurt gaat het eigenlijk binnen een week. Maar dan ben ik nog niet tevreden hoor. Ik wil wel een beetje netjes gerepareerd. Ik heb nu dus een 20jr oude Kieffer, en ben echt gek van dat zadel, dus ik heb het vage plan opgevat om naar Munchen te rijden en het Kieffer zelf te laten doen. Maar ja, dat is natuurlijk gekkenwerk, zeker voor een zadel dat geen ruk meer waard is, en daardoor echt niet veel meer waard wordt. Dus dan kan ik beter een nwe Kieffer kopen (Kieffer Lusitano oid!), moet ik ook voor sparen... met mijn gat in mijn hand!

Is dit weer een afdwaalactie van mij? ohoh!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, Googlebot, Jet, Kashmino, Maanon_, Slmt9, vilheide, VogeltjeM en 47 bezoekers