Even het paard van twee jaar geleden weer terug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Even het paard van twee jaar geleden weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 19:58

Regina was vandaag weer even het nerveuse, gestresste, paniekerige paard van twee jaar geleden Scheve mond
De boer had een motorclub op z'n erf.... Dus harde muziek, overal motoren, rennende kinderen, toespraken en applaus en gejoel na een toespraak. Met het op stal zetten leek het allemaal mee te vallen met haar gedrag. Maar wat was ik blij dat ze in stal stond (was m'n spullen aan het pakken) en haar nog niet vast had staan buiten stal. Net wat ze twee jaar geleden geregeld deed, nu ook weer..... Recht overeind in stal, rondjes galopperen in stal, bokken, springen, bijna door de staldeur heen komen. Durfde haar ook echt even niet uit stal te halen, dat was niet goed afgelopen
Toen ze wat gekalmeerd was heb ik even snel los in stal er een borstel overheen gehaald en zadel opgelegd. Met opstijgen lag ik er al bijna af voordat ik erop zat, de eerste paar rondjes was wat ongecontroleerd rondcrossen, en daarna nog af en toe als er opeens een motor bewoog of een kind uit de bosjes sprong. Maar vond haar onder het zadel best netjes lopen als je zag hoe gestresst ze was. In plaats van rondcrossen en stuiteren wat ze eerder deed, was het nu wel heel terughoudend lopen en erg veel mesten, maar ze liep. Lachen
Heeft het af en toe op vreemd terrein lopen toch ergens aan bijgedragen *LOL*

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:15

Gelukkig was het rijden wel te doen!
En toch knap dat je er toch op bent gestapt omdat ze zo gek deed in de stal OK dan!