woedend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

woedend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 18:12

2 weken geleden langs Ramses geweest (m'n verzorgpaardje) en hij moest dringend beslaan worden, had het gezegd aan daniel, de staleigenaar nu gisteren terug gegaan (ben 2weken ni kunne gaan doordat ik ziek was) is hij een ijzer kwijt, is heel z'n hoef kapot en loopt hij verschrikkelijk mank, 'k ben echt woedend

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:14

jemig, zo ga je toch niet met je dieren om! Verward
komt er nu wel een hoefsmid, of laat die staleigenaar t maar zo?

Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 19:20

ja de smid komt eerst kwam hij maar donderdag, maar 'k heb zelf gebeld en hij komt morgenochtend eerst
Ik haat het daar echt, vorige keer hadden ze een ander paard bij hem in de weide gezet, terwijl ze weten dat dat voor problemen zorgt, en die 2 hebben natuurlijk gevochten met als gevolg dat Ramses 3 maand kreupel gestaan heeft, maar jah Ramses eigenaar wil daar blijven staan dus daar kan 'k niks aan veranderen

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:22

Idd niet leuk. Ik zou gewoon ontzettend blijven aandringen, zeggen dat de DA rekening dan erg hoog gaat worden.

Geekje_lover
Berichten: 59
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: harlingeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:11

best wel vaag Verward ...als baasje doe je dat je paardje toch niej aan....moet ie maar blij weze dat ie zo'n goede verzorgster heeft gevonde:\:\

hel1

Berichten: 855
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groningen, Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:18

zoiets is het bij mij ook zo, de pony heeft 3 ijzers eraf...en die man zegt dat het 4e ijzer er ook wel afvalt en doet er dus niets aan....gelukkig heeft ze er zo te zien geen last van...

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:26

Hal: zorg dat dat 4 de ijzer er zo vlug mogelijk af is, vraag aan iemand om het er anders af te trekken
de pony staat nu ongelijk, en dat kan problemen veroorzaken!!!

hel1

Berichten: 855
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groningen, Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:52

morgen gaat iemand mij helpen het ijzer eraf te halen....waarmee kan je dat het beste doen???

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:15

Leuk is anders idd.... maar er zijn ergere dingen Knipoog
De merrie die ik rijd is ook van een echte boer. Die is van mening dat de HS pas hoeft te komen als de ijzers eraf vallen, hij bedoeld er niets kwaads mee. Maar ziet gewoon niet in dat dat niet de manier is.
Maar het paard leeft er prima mee hoor Haha!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:36

ik heb wel eens een hoef ijzer er afgehaald met de achterkant van een hamer! ging best goed hoor..
maar dan moet hij wel los genoeg zitten

Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 21:46

wel nee de eigenaar vind het ook erg dat er eigenlijk niet naar zijn paard gekeken wordt, maar de meeste vragen enorm veel geld en liggen ver van het strand, buiten deze stallen liggen vlak bij het strand en kosten 250€ per maand terwijl je bij de andere al rap aan 500€ zit.
Morgen komt de smid en hopelijk kan hij hem zo bekappen dat hij niet meer mankt.
Vandaag ben'k trouwens weer naar Ramses geweest en gisteren had ik uitdrukkelijk gevraagd om hem binnen te laten staan, waar stond hij vandaag ..... inderdaad buiten in de weide

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:54

Maar kan de eigenaar dan niet gewoon zelf de HS bellen? Daarvoor hoef hij toch niet op de staleigenaar te wachten?

Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 22:16

tuurlijk niet, maar de eigenaar rijdt zelf nooit, hij rijdt missch in een heel jaar 10 keer, dus als ik er niet ben dan wordt er eigenlijk niet naar gekeken. En normaal bel ik zelf maar de hoefsmid die ik normaal heb ik op pensioen gegaan en nu heb 'k dus een andere hoefsmid, maar zijn nummer heb 'k niet en daniel zei dat hij zelf wel ging bellen