Zonder zadel op gyps!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Zonder zadel op gyps!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 13:06

Gisteravond.. geen les op de manege.. vrij rijden dus Haha! maar er was voor de rest ook niemand, om 9 uur gingen de laatsten weg... Haha!
Hele manege voor onz Haha! haha
En toen hebk ff gereden (der op de hoefslag gezet, wat ze ALTIJD vertikt, en gister is HET ME GELUKT!!!)
Ze was zo enorm braaf niet normaal meer. Ja eigenwijs wel, maar ze moet maar eens leren dat zij niet de baas is Boos!
Dus toen maar even gesprongen, echt heel gaaf is dat op gypsy, soms springt ze een meter over een klein balkje heen, en soms komt ze met draf aan en gaat ze voor de hindernis stoppen en eroverheen stappen Verward Zoo lomp Tong uitsteken
Maar ze vind het zelf ook zo leuk!!! En ik ook !!! Nou toen me vriendin ff derop zodat ik ff andere dingen kon doen Tong uitsteken, en toen daarna dacht k dat ik weleens zonder zadel wilde Tong uitsteken Lachen Haha!

Dus afgezadeld, en derop... haha vet leuuuuuuuuuk was het !!!! Uhm, maar ja heb alleen ff uitgestapt, want k ken der nog maar een maandje dus moet ook wennen aan haar en omdat ze zo stront eigenwijs is en echt alleen maar doet wat ze zelf doet, en echt ze doet gewoon echt wat ze zelf wil als ze daar zin in heeft, dus zonder zadel dan allemaal dingen doen dorst ik nog niet aan, ja ik ben vast een scheiterd Tong uitsteken
Maar wel een klein stukje gedraafd natuurlijk...

Na een half uur was ze al zeiknat Ach gut en toen naar stal en manege afgesloten haha het was zo cool helemaal alleen in de manege Haha!

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:59

leuk ikke wil wel een keer mee ?? mag dat??

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 12:31

Tuurlijk mag je mee! gister met annelies en ik met ze 2en op der gereden Haha!