Dusty-vandaag-'rijden'-vaag gekreun-... (lang :D )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Dusty-vandaag-'rijden'-vaag gekreun-... (lang :D )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 21:40

Nou ik had vandaag dus wel zin om weer lekker met ons nieuwe zadeltje dressuur oefeningen te rijden!
Het gaat de laatste tijd zo goed, dus ik had er echt zin in!
[na lekker uitgerend te hebben in de paddock..]
Nou ik ga dr opzadelen, en ik loop met haar naar de bak, hoor ik ineens een kreun! Nou ik denk ook: wat is dit! Ik dacht dat ze een mis stap had gemaakt, want ik vond dat ze wat vaag liep.. Nou ik de singel nakijken, misschien te strak aangesingelt, ik zadel af, laat haar even wat lopen, niks hoor, helemaal niet mank ofzo.. Dus ik zadel haar weer op Haha!
En ik ga rijden! Nou helemaal geen zin... ernstig sloom, en vooral niet te vrolijk kijken..
Nouja, hoor dan maar de wei in, toen keek ze ineens wel blij, dus ze had duidelijk zat van die dressuur Misselijk
Nou, Dusty gelijk naar de 'verboden' wei want die is ook zooo spannend..!

En vanaf toen liet ik dr lopen waar zezelf heen wou. Ik deed helemaal niets.. Mevrouw liep het erf over, LANGS Verward de paardenwei, naar de weg... Dusty loopt zonder 1 moment te stoppen langs de weg.. baasje staat doodsangsten uit, voor de nadere vrachtwagens en tractoren dus keert de 'arme' Dusty weer om..
Daarna moest ze even wat dressuur oefeningetjes lopen in draf (en ja in de bak... Gaaaap )
Nou en toen.. mocht de verwende dame even lekker uitcrossen in de wei, en ja dat was het héélemaal! En daarna heb ik afgezadelt, en toen ik haar naar de wei bracht begon ze direct te pissen, zou dat het geweest zijn..? Moest ze gewoon hoognodig..? (Dusty plast niet graag onder het zadel Rolleyes )

Goed, lekker lang verhaal, en vast vooral niet boeiend,maar ik moest het toch even kwijt Clown

Hebben jullie paarden dat ook wel eens? Dat ze absoluut géén zin hebben in de rijbak..?

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 12:49

ik had gelijk, dit topic maakt niet veel indruk.... Haha!

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:32

mijn vzpony heeft dat zo vaak! leuk hoor, kom je daar heel vrolijk aan, en ga je shagerijnig weer naar huis Haha!

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:40

Past haar zadel wel goed, omdat ze daarna wel dingetjes deed zonder zadel?

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:21

mijn pony wou vroeger ook nooit plassen onder het zadel maar laatst deed ze het gewoon meestal als ik dr op stal zeg begint ze gelijk te plassen maar nu deed ze het midden in de bak !

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 20:31

jubeltje schreef:
Past haar zadel wel goed, omdat ze daarna wel dingetjes deed zonder zadel?

Ik heb het misschien wat raar neergeschreven ^^ maar ik heb de heel tijd met zadel gereden hoor. Lachen
Dit zadel past perfect

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 20:33

krummel schreef:
mijn pony wou vroeger ook nooit plassen onder het zadel maar laatst deed ze het gewoon meestal als ik dr op stal zeg begint ze gelijk te plassen maar nu deed ze het midden in de bak !

Tijdens een buitenrit doet Dusty het wel gewoon.
Ze kan er gewoon niet tegen als haar pis tegen haar benen op spetterd Tong uitsteken in het gras spetterd het toch net wat minder dan als op het zand *LOL*
Op beton plassen zal dan ook zéker niet in haar opkomen Rolleyes