Uitslag! Wedstrijd van gisteren !!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 18:27

hartsikke goed hoor. Maarre naar welk niveau ga je nu?

Ik ga met barley volgens jaar gewoon eff F1 starten. lijkt me het beste. Met Julius was ik F7 maar ja....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 12:47

ik heb het allemaal uitgelegd op de site van mijn manege http://www.denieuweark.nl/ en kijk dan bij fnrs wedstrijden. daar staat het uitgelegd.

Ik ben trouwens in de F6 gestart heb maar twee keer meegedaan met julius. De laatste keer heb ik met Britt gestart en toen ben ik maar F5 gaan doen want ze is nog erg jong en onervaren.

Enne de theorie valt wel mee hoor!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 19:22

ja dat klopt eigenlijk wel.

als het goed is gaan ze binnnekort een ruiterpaspoort maken. Daarin komt te staan welk niveau je dan rijdt. Ga je naar een andere manege dan kan je dat meenemen.

Daarbij geld als je dus F6 hebt het ruiterpaspoort hetzelfde is als je ruiterbewijs. Die hoef je dan dus niet meer te halen. En daarom zit er ook theorie bij!

Ik vind het wel beter een ruiterbewijs is een moment opname. Heb je een makkelijk paard slaag je zo. Een proef die je twee keer moet afnemen is toch anders.

jaja ik zit in de organisatie!

de proeven van het FNRS zitten goed in mekaar vind ik.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bonny95, Change3x, Charlie_, Elegance_, Emmaa_92, Padoertje, paljaslaura, Renkle, Rubio, Spaansepony en 47 bezoekers