Paarden weg, hulp uit een onverwachtse hoek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 23:07

Ja ik was op weg naar huis vanuit egmond aan zee. Gedachtenloos reed ik per ongeluk door naar de paarden. Toen dacht ik, ach waarom ook niet ff kijkje nemen. Toen ik het erf op kwam zag ik de meiden met een zaklamp. Meteen gingen de alarmbellen af, paard zoek! Ze vertelden dat Heleen dr veestapel aan de wandel was gegaan. Meiden in de auto gestopt en rondgereden. Alle weilanden bekeken mbv de auto (keren op de weg zodat de lampen in het land schijnen). Na een rondje polder, nog eens diep nagedacht wat ík zou doen als ik paard was. De shetters zijn wel vaker los en lopen meestal naar een boerderij waar ook paarden staan. Nou daar waren ze niet, dus wat doe je dan als paard? Ja! Eten zoeken *burp*. Ze zullen vast niet een 'buitenrit' gaan maken uit zichzelf Knipoog. Terug naar stal, laarzen aan, zaklamp opgesnord. De afloop staat al hierboven.... Toch wel eng hoor, het zal niet de eerste keer zijn dat een loslopend paard/pony wordt aangereden in de polder... Huilen
Heleen kan in elk geval rustig slapen vannacht!


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:42

Ja en toe ze op stal stonden alledrie : Schijnheilig + Schijnheilig + Schijnheilig
"wij stout geweest dan?" "we kwamen toch terug??"


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 00:15

Inderdaad, ik begon ook te redeneren van 'als ik paard was waar zou ik dan heengaan', nou óf naar andere paarden óf lekker vreten ergens. (Shetlanders stonden ook een keer de bikszakken op te peuzelen, en oh wat was het muisstil in de schuur.. Schijnheilig Schijnheilig .)
Maar wel erg vervelend in dit geval omdat dat mais zo hoog is en je weet niet hoe 'diep' ze staan.
Of waren ze soms graancirkels aan het maken Tong uitsteken .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 bezoekers