Laiser krijgt hoogbezoek van groep 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser krijgt hoogbezoek van groep 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 21:59

Zondag was ik jarig en dat heb ik natuurlijk vandaag gevierd met de leerlingen in de klas.
Zoals je misschien wel kunt begrijpen mocht ik eerst niet in de klas komen (er moest nog vanalles geregeld worden *LOL* )
Maar uiteindelijk werd ik gehaald en begonnen de kinderen het verjaardagsliedrepertoire ten gehore ten brengen. Daarna was het "receptie" (Dan moeten de kinderen normaalgesproken de jarige en evt. familie feliciteren.) Tijdens de receptie werd er flink wat afgekust en kreeg ik allerlei cadeautjes (Zo ook snoepjes voor Laiser Koe ).Een flesje parfum, badparels, kikkervisjes, een hele boel tekeningen en kusjes, een windmobile door een kind zelf gemaakt, en allerlei andere knutsels.
Daarna werd kreeg ik nog een cadeau van de hele klas. Een taart van
26 pannenkoeken. (Nu moet ik eventjes uitleg hierbij geven. Ik doe regelmatig galgje met de kinderen in de klas. En dan zeg ik vaak dat als ik win dat ik dan een pannenkoek van ieder kind krijg Lachen . Zo af en toe brengt er dan een kind een echte pannenkoek mee. Dus vandaag hadden ze samen afgesproken dat ik vandaag van ieder kind een pannenkoek zou krijgen.) Maar daar naast kreeg ik ook een hele mooie grote bos bloemen en een boek met daarin allemaal tekeningen van de kinderen in de klas.
Na dit alles gingen we naar de video-film van ATLANTIS (Disney) kijken. Groot succes want deze film hadden heleboel kinderen nog niet gezien. Cool
Halverwege een pauze en even lekker buiten spelen.
's Middags moesten ze kleren aan doen die vies mochten worden. 's Ochtens hadden de kinderen nog gevraagd of we 's middags even naar Laiser konden gaan als we toch weg gingen.
En ja natuurlijk dat kon wel. Toen ik zei dat we dat konden doen en dan daarna in het bos spelen, vonden ze dat helemaal geweldig.
En zo zijn we 's middags naar laiser gegaan.


Nou dat heb ik geweten hoor!.
Ik stond daar heerlijk met mijn paardenvrienden in de wei te grazen, komen daar opeens heel veel auto's aan en er kwamen van die hinikende mensenveulens uit gegallopeerd.
Tussen al die mensenveulens zag ik opeens ook mijn baasje. Oh ja dat is waar ze had me iets verteld over die klas die ze mee zou nemen...
Mijn buurman en ik gallopeerden maar eens naar voren om te kijken wat die mensenveulens kwamen doen.
Mmmmm ze komen allemaal eventjes aaien. En Oooh ze hebben ook nog heerlijke worteltjes meegenomen. Miammie. Die mensenveulens mogen vaker komen. Cool
Daarna nam Christianne ze mee naar het bos en gingen ze daar galopperen in het bos. En stil staan achter een boom en dan ineens keihard naar een grote boom draven en met hun hoeven tegen die boom slaan en ze hinnikten iets van "buut vrij!". Rare vogels die mensenveulens .


Hier kun je nog wat foto's zien vandaag.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=50683&highlight=

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 17:39

wat leuk!!!
ik had de foto's gister al gezien mar dit was ook erg leuk om te lezen.
vooral dat stukje dat je vanuit laiser heb geschreven Haha!