Van rijden gaan je punten omhoog :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
svtbianca

Berichten: 11
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: wouw..stal in moerstraten...

Van rijden gaan je punten omhoog :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 20:59

heej..ik ben nieuwe hier svt staat voor stoeterij van terheijden is een fokkerij in moerstraten en ik rij daar....eigen stal is altijd handig 16 paarden..inc veulens...vandaag heb ik weer gereden op ugana 3 jarige kwpnr....vanaf dat ik er op ging zitten heeft ze nog geen stap verkeerd gezet ze rijd heerlijk en overmorgen ga ik al galopperen op haar het gaat heel erg snel....en ik had een tijdje niet gereden toen gingen mijn punten beetje omlaag...en toen ging ik weer actief rijden en toen vlogen ze weer omhoog Ach gut OK dan! .....lekkr toch...mjah...nu rij ik onderhand 2 paarden per dag dus das wel lekkkr....njah mensen as je dat nou ook heb dat je punten omhoog gaan of omdat je gwoon lekkr alles van me wil weten...vraag maar gerust hr...byee -xxxjuhs- bianca! Pling Cheese!

Kamide
Berichten: 1764
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:04

heej bianc!!
leuk dat je nou ook op bokt zit, ik wou dat mijn punten op school omhoog gingen van meer paardrijden, wat voer je ze?? Knipoog

ik zie jemorgen op school wel weer!!byebye!! Doei, doei

svtbianca

Berichten: 11
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: wouw..stal in moerstraten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 21:06

haha...kvoer ze lekkre brokken hahaha..met slobber vinden ze heerlijk de katten en de honden ook btw..hahahahaha

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:08

Welkom op bokt

Lees dit even door http://www.bokt.nl/forums/rules.php

Probeer je texten wat leesbaarder te maken, dan krijg je ook betere antwoorden Haha! Haha! Haha!

Veel plezier en wat fijn dat je paard zo lekker loopt

svtbianca

Berichten: 11
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: wouw..stal in moerstraten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 21:13

okeej thanx