Echt afschuwelijk! :( :n

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Echt afschuwelijk! :( :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 16:25

Ik las dit artikel op www.pzc.nl


Verkrachting pony schokt Biggekerks gezin
door Nadia Berkelder


BIGGEKERKE - Henny heeft er zelf waarschijnlijk weinig van gemerkt. Dinsdagochtend is de shetlandpony van Heleen Wijkhuis verkracht door een nog onbekende man. Wijkhuijs: „Zo iemand heeft geen idee wat dat aanricht in je gezin.”.

Henny staat met twee andere pony’s in een wei net buiten Biggekerke. Wijkhuijs kwam zoals gewoonlijk iets na half negen ’s ochtends bij de paarden kijken. „Ik had net mijn dochter naar school gebracht. Henny stond met een touw aan haar halster vastgebonden. Eerst dacht ik nog dat er kinderen stiekem op haar hadden gereden, maar toen ik haar staart opzij deed, zag ik het meteen.” Ze belde de politie. „Die kwamen onmiddellijk, ik had dat niet verwacht. Ze hebben monsters genomen van de spermaresten en ze hebben het touw meegenomen.”

De agenten hebben haar uitgelegd dat seks met dieren niet strafbaar is. „Maar dat wil niet zeggen dat we niets kunnen doen”, zegt politiewoordvoerder Alwin Don. „We zijn benieuwd of mensen iets hebben gezien. Als dat zo is, kunnen we de dader pakken op schennis der eerbaarheid, omdat het in het openbaar was. Verder mocht hij daar helemaal niet komen.”

Seks met dieren is nu nog niet opgenomen in het strafrecht. De Tweede Kamer vindt dat daar verandering in moet komen.

Geschrokken

Wijkhuijs vermoedt dat de dader van haar is geschrokken. „Het touw hing er nog. Als dat touw er niet had gehangen, had ik het misschien wel nooit geweten. Het moet bijna wel iemand zijn die de situatie kent. Hoe wist hij dat ik merries heb? ”

De pony heeft geen verwondingen opgelopen. „Ik denk dat het beestje er zelf weinig van gemerkt heeft. Ze is ook niet mishandeld, dat hoor je toch ook wel eens.”

Het gezin is geschokt: „Mijn dochter van tien sliep ’s zo-

mers wel eens in de wei, in een tentje samen met een vriendinnetje. Dat mag ze nu niet meer, ze wil het ook niet meer. Ik moest het haar wel vertellen, anders had ze het wel van iemand op het dorp gehoord. Leg dat maar eens uit aan een kind van tien.”


Het is echt afschuwelijk.. Waarom doet zo'n achterlijke idioot dat nou..? Verdrietig Boos!
Stoom uit je oren

Als ik zou weten wie dit gedaan heeft, dan..... Boos!

Fenn

Berichten: 6137
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:30

Jemig, dat zulke mensen bestaan. Wie verzint het nou om een paard te gaan verkrachten?

DioxideJarig

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:21

Het is inderdaad achterlijk, en de politie doet er toch niks aan.
Net als met die meisjes die die pony gestolen hadden..

En dan maar blaten dat dierenrechten zo hoog in het vaandel staan Lips are sealed

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:05

Ja gadver, zag het vanmiddag ook in de PZC staan...
En ze moeten dat toch zeker maar eens gauw strafbaar gaan maken, want vind dit niet kunnen
Mijn verzorgpony's staan niet ver van Biggekerke (Koudekerke), niet dat het bij haar zal gebeuren, aangezien ze op een minicamping staan, maar toch Lips are sealed

manzano

Berichten: 23917
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:14

Manuutje1990 schreef:
omdat het in het openbaar was. Verder mocht hij daar helemaal niet komen.”



Dit vind ik wel apart. Het is openbaar, maar hij mag er niet komen Verward.

Maar erg is het wel. Dat de dader de situatie kent hoeft helemaal niet denk ik, aangezien je zo ziet of het een merrie is of niet. Ik hoop dat ze die man pakken, want hij is niet goed snik. Ook hoop ik dat het nou eindelijk eens verboden wordt.

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:21

Bah dit vind ik ook niet kunnen hoor! Ik ga mee met wat Heranda zegt!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:38

Echt gewoon ziek als je zoiets doet, of hij moest wel een ernstig tekort aan sex hebben gehad dat hij tot zoiets in staat was Boos! Boos!

ShetlanderHC
Berichten: 18
Geregistreerd: 15-09-04
Woonplaats: Ghosttown

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:11

OMFG wat een ziek persoon, ik hoop dat de 2de kamer heel snel een verbod legt op dit soort ziekelijke dingen.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:30

Dubbelpost, dus slotje.
Zie VN.