wat een fijne thuiskomst....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

wat een fijne thuiskomst....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 16:14

Ik was lekker het weekendje weg, heb het heerlijk gehad overigens Lachen

In de tussentijd had ik mijn paarden toevertrouwd aan een vriendin, die ze vrijdag, zaterdag, en zondag zou doen. Maar het tegendeel was helaas waar....ik kwam terug, ik liep eerst naar de bak, toen de stalhouder naar me toe kwam. "Nou Manon, je hebt het niet goed geregeld hoe de paarden zijn gedaan", zei hij Verward Nou ik dacht echter dat ik het perfect geregeld had, maar wat bleek nou.......Ze zou vrijdagochtend zijn geweest volgens eigen zeggen, maar de stalhouder was er de hele dag geweest, en ze is nit geweest, tenminste zijn de paarden er niet uitgeweest. Ok, 1 dag kan ik nog overleven....

Zaterdags zou er volgens haar iets tussen zijn gekomen, waardoor ze ook niet kon komen....paarden zijn er weer niet uitgeweest Boos!

Zondags...volgens haar moest ze e paarden weer naar binnen zetten omdat de stalhouder wou longeren...ze zou het pad op en neer gestapt zijn. Volgens de stalhouder weer hele andere verhalen, dat ze er maar heel eventjes uitgeweest zouden zijn Extreme duivel

Owja de stallen heeft ze ook niet gedaan, want dat had ik niet gevraagd....zucht, da hoort er toch bij, of ben ik nou gek? Iig, toen ik terug kwam, stond Indy bijna helemaal zonder iets in de stal, en wat er in lag, was zeiknat...Sefje had 30 cm stront iun de stal liggen, en over de stal van Homero maar helemaal niet te spreken.... Frusty Extreme duivel

Wie moet ik nu geloven? Ik baal er echt van, maar diegene in kwestie begrijpt niet dt ik kwaad ben?? Verward Extreme duivel


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 22:01

Ja, ik dacht idd ook dat mijn paarden in goede handen waren....hoe heb ik me ooit zo kunnen vergissen Frusty
Het erge is ook nog dat die paarden eronder lijden...als ze me nou ff gebeld had had ik vast iemand anders kunnen regelen, was geen probleem geweest maar zelfs dat is kennelijk teveel gevraagd Misselijk

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 09:40

thnx Gamble. Maar ze snapt alleen niet wat ze fout heeft gedaan Verward Het dringt werkelijk niet tot haar door, en dit is niet de eerste keer.

Het was misschien stom om de paarden aan haar toe te vertrouwen, ze rijdt goed en kan goed met paarden, maar helaas, kennelijk was dit te veel van het goeie Verdrietig


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 13:29

Dolcevita: ik heb haar ook gezegd dat ze alles mocht doen, longeren, losgooien, en ook rijden....ze heeft geen van de 3 gedaan kennelijk Misselijk

Sjuimpje: Het is idd niet de eerste keer, maar de vorige keer was ik ontzettend boos, en het leek mij wel dat ze daarvan geleerd had. Hoezo bord voor je kop Lips are sealed

Anneke: ik merkte idd dat ze weer blij waren! Ik weet niet of het aan mij lag, of dat ze weer wat beweging kregen grinnik Knipoog Maar ik heb Homero aan de longe gehad, en ik heb hem nog nooit zo ontzettend stijf gezien. Ik hoop dus dat het slechts een kwestie is van weer beweging krijgen, maar het kan misschien ook wel spierbevangenheid zijn. Het was nergens warm iig. Ik hoop er maar het beste van Lips are sealed

En owja, ik heb haar gezegd dat ik haar wat mij betreft nooit meer wil spreken, lijkt me het beste.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 22:05

Ja, de volgende keer zal het voor mij ook een aantal slapeloze nachten opleveren ben ik bang. Maar dat heb ik er wel voor over.

Ben nog steeds hardstikke kwaad, maar morgen spreek ik haar voor het eerst IRL (Bas heeft haar aan de foon gehad, en ik heb haar nog heel even gesproken op msn, maar heb haar ook direct geblokkeerd. Morgen zal ze wel heel schijnheilig aardig doen, maar daar ben ik op voorbereid }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Freekfuchs, Iccc, Mark0919, mooney en 53 bezoekers