Ook v mij iets over Austerlitz!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 11:18

Je kan halverwege het seizoen gewoon lid worden, hoor!
Maar Myrthe, nogmaals gefeliciteerd!

Ik ben er sowieso in Leersum, heb anderhalve maand geleden mijn inschrijfformulier al verstuurd, dus zal wel heel vroeg moeten Haha!
Ben ik wel blij om, dan word ik niet al te vaak ingehaald, en heeft ze minder kans zich op te stressen of er achter aan te gaan!
Tot dan, in elk geval!
Groetjes

(En Myrthe, Hennie rijdt je er wel heen, en je mag van je ouders lid worden, dus je komt gewoon *LOL* )

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 11:53

Enneh.. Myrth.. ik zal toch wat strenger voor je moeten zijn en je een paar lesjes monsteren moeten geven..
OM je paard heen draaien, niet je paar om JOU heen laten draaien..
Haha.. (is mij stevig ingepeperd vorig seizoen, maakte leke keer weer dezelfde fout..)
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 09:38

Myrthe was toen idd behoorlijk hopeloos *LOL*
Mijn aanpak is het eigenlijk niet, ik ben nou al een jaar aan het zeuren met het in de trailer gaan, en soms ben ik er een dikke anderhalf uur mee bezig, maar ik heb 'r er nog NOOIT ingeslagen (ik vind een longeerlijn om d'r kont al behoorlijk drastisch..), en dat zou ik ook niet toe laten.
Bij Tiko is het nog anders, want hij is niet bang, Navy wel en ik denk dat ik die angst alleen maar vergroot door zo'n aanpak!
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Anoukjuuuhh, KDonna, manic, manonnevot, Oshaa, Traiectum en 97 bezoekers