zadelmaker langs geweest!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

zadelmaker langs geweest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 09:44

Hallo allemaal!

Ik ben gister weer eens lekker wezen rijden met mijn verzorgpaardje!
En terwijl ik aant rijden was kwam er medewerker van Hulzebos Zadelmakerij. De eigenaresse van mijn verzorgpaard heeft een op maat gemaakt zadel voor haar wedstrijdpaard en dat lag niet meer zo goed, dus hij kwam er naar kijken. Ik heb mijn eigen zadel op mijn verzorgpaard liggen, want op dat zadel van haar kan ik niet op zitten.
Staat die kerel te kijken hoe ik aant rijden was, zegt hij zo; dat zadel heb ik ff mooi gemaakt he? Ligt perfect op het paard en het meisje zit er perfect op! Je ziet zo dat het een zadel van Hulsebos is.

Ik helemaal blij met de complimenten Haha! maar ik besluit hem uit zijn droom te helpen... Ik heb hem toch maar verteld dat mijn zadel NIET van Hulsebos is.. Mijn zadel heb ik van de ZADELMARKT!!!!

Vol ongeloof keek hij me aan Wow!

En daarna kon hij niks anders meer doen dan mijn zadeltje (waar ik zo blij mee ben, en werkelijk heerlijk zit, en super ligt op mijn paard) afkraken Verdrietig
Zo dat MOEST ik toch ff kwijt! Al zal zo´n hulsebos zadel zeker langer meegaan dan de mijne, en kwalitatief zeker beter zijn..

Maar eerst het zadel ophemelen en daarna weer afkraken, gaat er bij mij niet in!!!

Groetjes Angela

Harvey

Berichten: 54
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:48

Dat is de ijdelheid van die lui alles is alleen maar goed wat ze zelf leveren

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:52

Idd, die hemelen wat mij betreft dat hele hulzebos zadel een beetje teveel op!
Niks van aantrekken hoor! Toen hij nog niet beter wist zei die dat ie goed lag en daar zou ik dan maar gewoon vanuit gaan!
Heb wel is gehoord dat ze bij hulzebos zadels echt heel goed zijn in het op maat maken van hun eigen merk, maar dat ze bij andere merken prutswerk leveren...

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:31

Wat een spreker is die man het is een man die OH kan Haha!

Ach ja hoe kun je jezelf voor schut zetten Bloos!

Het lijkt me trouwens sterk dat een zadelmarkt zadel echt perfekt liggen kan...maar das mijn eigen mening...


Hulsebos zal heus wel kwaliteit leveren maar schiet ook geregeld een flinke bok!

Ik hou me bij mijn Passier en laat die 'om de hoek' nakijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:40

Volgens mij is er iemand heel erg hard door een (hoge) mand gevallen. Dat was natuurlijk wel te verwachten een keertje.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:40

Hihi, mij idemdito! Een Passier en van Triest kijkt m goed na en hij ligt nu weer perfect!!

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:52

Haha, wat een leuk verhaal.
Iemand heeft zichzelf wel heel erg voor schut gezet.
Belangrijkste is dat jij het zadel fijn vindt zitten en dat het goed op je paard past. Veel plezier er mee.

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 12:28

kijk ik weet ook dat ik van een zadelmarktzadel niet veel mag verwachten. Maar ik ga niet een zadel van €1000,00 voor een paard kopen wat nog niet eens van mij is!
Straks wordt hij verkocht ofzo (je weet het nooit) en dan zit ik met een op maat gemaakt zadel te kijken!!

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 12:33

gelijk heb je anzhj

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:15

Grappig verhaal, maar ik kan me voorstellen dat jij het minder grappig vond.