Z is 'maar' de basis

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 08:21

oeps dubbel
Haha!
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 08-04-02 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 08:23

Nou ik denk dat bijna ieder paard Z kan lopen. Ik heb op de kuravond diverse paarden gezien met geen speciale bewegingen en die liepen ook Z. Dus ik en van mening dat bijna ieder paard Z kan lopen. MAAR met de juiste en correcte ruiter en training.

Leys is ook niet echt goed dressuurmatig ingereden maar sinds een tijdje train ik hard dressuurmatig en het blijkt een heel ander paard te worden. Hij vond dressuur nooit leuk maar ik krijg het idee als ik zwaardere oefeningen ga doen hij het leuker vind en dus fantiek wordt. Oke hij is niet super ruim maar ik kan nog een hoop verbeteren en wie weet waar ik ga eindigen in de dressuur. Zolang een paard alles correct wordt aangeleerd zal hij dit ook zo oppakken maar daar zit vaak juist het probleem. Of hij nu 4 of 9 is leren kunnen ze altijd nog.
Mening M of Z springpaard kan ook een nette proef in het Z dressuur lopen ja het is geen Bonfire of Ferro maar ze lopen het wel.

Als jij met Iwaldo de juiste training en methode neemt weet ik zeker dat je een end kan komen. Maar je moet ook zelf de juiste instelling hebben geloof als je wil kan je een hoop.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Purkii, schumiegirl, SemrushBot en 41 bezoekers