Herc geblesseerd: mammie valt in

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Herc geblesseerd: mammie valt in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 14:14

Toen ik vrijdag met een fiets vol tuigage bij Hercules kwam bleek hij een dik voetje te hebben Verdrietig . Na een paar dagen geregeld afspuiten is het gelukkig ietsje beter geworden, maar hij mag voorlopig van zijn rust genieten.

De demo springen op de Dag v/h Groninger Paard, aanstaande zaterdag, had ik dus maar afgezegd. Paniek alom, want ik bleek me ALS ENIGE te hebben aangemeld om te gaan springen en hemel en aarde was bewogen voor een spreker bij het springen (jammer, want ik had zo tien mensen geweten die dat hadden kunnen doen, maar goed). Of we dan nog iets anders wisten? Verward Euh...

Nou, we zijn eruit. Na een dik half jaar geluierd en gemoederd te hebben, mag Prelude (de korte, ronde mama van Hercules) zich weer in de schijnwerpers draven. Ze heeft een jaar niet gesprongen en ruim twee jaar niet in de strengen gestaan, maar ik ga er maar vanuit dat oude liefde niet roest. Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:05

haha ik wens je veel plezier en ook een beetje sterkte.
Ik zou eerst ook meerijden in een demo maar gezien mijn aanvaring op de nationale heb ik voorlopig even een rustpauze Haha!

(daarnaast hebben we ook een familieweekend dus ik kom helemaal niet)
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van tante claudia!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:36

veel plezier!!
En succes

enne sterkte met hercules!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:46

veel succes!! en idd sterkte met hercules!
geef hem een knuffel van me Lachen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 21:23

Thanx! Dat succes heb ik wel nodig... Prelude vindt springen nog steeds enig, maar door dat weinige oefenen is haar remweg een beetje erg lang Bloos