gezien op fok: pennymeisjes stelen pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

gezien op fok: pennymeisjes stelen pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 14:48

bron: fok

Twee meisjes van 12 en 14 jaar zijn door de politie opgepakt wegens het stelen van een pony uit een weiland in het Noordhollandse Dirkshorn. Eén van de twee had de ander wijs gemaakt dat het haar 'verzorgpony' was, maar ze moesten wel een hele rits schrikdraden loshalen en door drie weilanden lopen om de pony mee te kunnen nemen.

Vier uur na de diefstal werden de twee in Zuid-Scharwoude gesignaleerd door de zoon van de eigenaresse. Het beest had een dik been waar bloed uit kwam en was helemaal afgejakkerd. Het zat helemaal onder het zweet. De hoofdverdachte bleef stug volhouden dat het haar verzorgpony was.

De politie heeft de jonge paardendiefjes na verhoor op vrije voeten gesteld

Scheve mond Verward Bloos! Boos!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:49

Boos! Boos! Boos! oooo, ik hoop echt niet dat zo'n kind het in haar hoofd haalt dat met mijn pony te doen want ik sta echt niet voor de gevolgen in Boos!

Toch te gek voor woorden

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:51

PARDON?!?!??!hier valt mn bek van open zeg...wie denken ze wel dat ze zijn?een pony stelen,het moet niet gekker worden!

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:51

In mijn geval treffen ze dan een afgejakkerd, bezweet kind aan met een bloedend been! Boos!

Zulk soort....wat moet je er mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:55

nouja zeg!!!!!!!!!!!! Opsluiten totdat ze oud genoeg zijn om zulke onzin te laten!

zal ver*** je pony zijn.. of erger nog je jaarlingetje ofzo...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-04 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:55

Boomerang schreef:
In mijn geval treffen ze dan een afgejakkerd, bezweet kind aan met een bloedend been....


.....waar de hond nog in vast zit Extreme duivel
Zijn ze nu helemaal gek geworden Boos!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:03

Citaat:
.....waar de hond nog in vast zit


Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het al verschrikkelijk als ik vlechtjes in de manen vind... Scheve mond Moeten ze niet met die van mij proberen want dan ben ik niet zo aardig meer Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:13

Echt belachelijk, paar maanden in de cel met die kinderen, dan laten ze het voortaan wel.

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:18

Het moet toch niet gekker worden Scheve mond
Je zal je paardje maar zo aantreffen, ik sta dan niet meer voor mezelf in... Boos!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:22

Het begint met dit.. Waar gaat het dan eindigen.. Oh als mij dat zou overkomen nou.. ik geloof idd dat ik niet meer voor mezelf insta..

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:22

Niet te geloven, dat doe je toch niet? Boos! Hoog Penny-gehalte, niet te geloven, opsluiten die handel! Boos! Stel je voor, heb je daar je jaarling in de opfok staan, nemen ze hem lekker mee om af te jakkeren, zeg maar dag met je handje tegen je jaarling...

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:27

Debo schreef:
zal ver*** je pony zijn.. of erger nog je jaarlingetje ofzo...


Idd, dit heb ik zelf ook al eens meegemaakt met mijn veulen, die stond net afgespeend met een vriendje.

Kinderen die over het hek heen klimmen en gaan lopen en borstelen etc Boos!

Echt niet normaal, ook een meisje die ik kon had ik gevraagd of ze gewoon bij het hek wou blijven aaien.
Maar die ging er dus door heen en dan tegen vriendinnetjes zeggen dat ze haar verzorgde. (nou, ik laat mijn veulen toch echt niet verzorgen door iemand anders dan mezelf) Boos!

Tuurlijk blijven het kinderen, en die zien het kwaad niet in dat soort dingen. Ze beseffen niet dat ze zo'n paar voor het leven kunnen ver.....

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:31

huh, dat geloof je toch niet???? Verward staat dat ook nog ergens in de krant ofozw???

De jeugd van tegenwoordig! Tong uitsteken

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:32

En ze hebben die 2 weer laten gaan? nou, NIET nadat ik een fikse schade claim naar ze heb toegestuurd voor de dierenarts etc! bbbr die Penny's worden steeds erger!

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:36

Ik zou niet voor mezlef instaan als dit mijn paard was!! Boos! (niet dat ze mijn paard te pakken krijgen trouwens als ie buiten staat, krijg ik hem zlef namelijk niet eens!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:37

Jeetje wat belachelijk. Scheve mond Wat kinderen tegenwoordig al niet allemaal doen. Scheve mond

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:40

Bloos! Zeker belachelijk!!!! De jeugd van tegenwoordig

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:43

hoe voelen die zich dan!!! hoe kwam de pony aan het bloedend been?
nu begrijp ik weer waarom vele die een verzorger zoeken kiezen voor iemand BOVEN de 16!!!

ik heb zelf ook een verzorgpaard, en voorlopig mag ik alleen rijden als de eigenaar er bij is. nou respecteer ik dat toch! (vind het niet meer dan normaal) het is en blijft zijn paard!

echt werkelijk waar, de jeugd van tegenwoordig! (pfuw, ik ben geen jeugd meer, ik ben lekker al 21 hahaha)

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:49

jemig, dan ben je toch wel geschift als je zoiets gaat doen?!!!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:51

Jeetje zeg! Wat nutteloos, wat wilde deze meisjes hier nou mee bereiken en waarom hebben ze t eigenlijk gedaan? Belachelijk!

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 16:00

Jeetje, dit geloof je toch niet... Hoe brutaal en achterlijk moet je zijn om dit te doen! Ik kan hier echt heel boos om worden, ze moeten ook echt niet aan mijn paardjes komen! Ik hoop dat ze een goede straf bedenken voor deze dame!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 16:00

NOU wie ik hier moet geloven weet ik niet.. !! maar wat de meisjes deden is in ieder geval niet goed

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 16:09

Nou, ik bén de jeugd van tegenwoordig, tenminste een deel ervan Knipoog maar ik zou nooit, maar dan ook echt nooit een paard stelen. Wat halen die kinderen zich in hun hoofd? Denken ze nou echt dat ze ongestraft een paard kunnen meenemen?
opsluiten die hap Boos! en voor een lange tijd ook. en dan thuis mogen de ouders ze eens aanpakken ~~}>

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 16:21

Inderdaad, ik heb het vanochtend in de krant gelezen, ze hadden eerst nog geprobeerd de pony in te spannen voor de sulky en toen hij/zij in opstand is gekomen heeft hij waarschijnlijk die wond opgelopen. Ze hadden er ook een hele poos op gereden!

Echt vreselijk asociaal dat ze zoiets proberen. Heb er geen goed woord voor over...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:14

Bloos!

dit is té erg. Als ik de ouder van een van die twee was, ik zou mij doodschamen voor mijn eigen kind, die kwam er niet gemakkelijk vanaf (laten we hopen dat de echte ouders hetzelfde denken)

Zoiets doe je toch écht niet. Dat een klein meisje bij een pony in de wei gaat en begint te poetsen vind ik al erg, maar gewoon een pony meenemen is verschrikkelijk. Ik vond pokemon wel heel grappig, maarja die heeft het dan nooit echt gedaan