mijn merrie heeft voor het eerst echt uitgehaald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

mijn merrie heeft voor het eerst echt uitgehaald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 18:53

heyhey!

nou ik moet het even kwijt hoor, hahaha!
ik heb sinds kort een schat van een veulen nrps merrie, goud eerlijk karakter en echt een droppie om te zien.
kijk ze heeft me natuurlijk nog wel eens mogelopen, maar dat komt omdat miep nog niet helemaal weet wat wel en niet mag, dat vind ik ook helemaal niet erg, dat leert ze met de tijd wel, ze is ook nog jong! (ik doel nu op als ik in de bak ga lopen en miep komt op me afgestort en gaat me instinktief omver lopen of dwars door me heen rennen, hahaha! natuurlijk grijp ik wle in, maar he...je snapt me wel Tong uitsteken)

afijn, mevrouw is echt een schat en heeft nog nooit in mijn bijzijn of zover ik weet gemept met opzet ofzo.

maar wat me gisteren toch overkwam! hahahaha!
ik liep met ponygekkie en rashida over de dijk om de paardjes lekker te laten grazen, maar dat vind ze nog een beetje eng (logisch).
dus staat ze nog best wel vaak ineens als een blok stil, nou dat moet natuurlijk met geduld opgelost worden, lief praten, dr naar je toe "lokken" en belonen met een snoepje en schouderklopje Lachen
maar dat terzijde.
opeens kwam er een klein meisje aangelopen, ook van die stal, best bijdehand en eigenwijs.
begon allemaal opmerkingen te maken en bijzonder bijdehand te zijn, ze werkte enigzins op mijn zenuwen...
ze maakte opmerkingen van; goh wat een lelijke achterhand! hij is te hoog! ze is nog jong he? ja ik ken dr al vanaf...blablabla

je snapt denk ik wel hoe ik me voelde, ik had echt zoiets van joh meut, ga lekker met je eigen paardje bezig zijn, laat mij lekker met mn paardje verder kakken.
en ja hoor mevrouw stond weer stil, dus ik probeerde weer vertrouwen te winnen en haar rustig naar me toe te halen, staat dat bijdehandje meisje ineens achter haar en schreeuwt "hey! zijn zn batterijen op?" en volgde ze die zin met een klap op dr bips (FOUT FOUT FOUT bij zeker zon jong beestje!)
en toen kwam sherida dr instinct ineens op en mepte abrupt opzij, zo de beentjes onder die etter dr lichaampje vandaan.
ik mocht er niet om lachen, maar het was een hylarisch gezicht!
ze klapte echt als een plank om, ja ik kan het niet uitleggen, maar het was gewoon grappig Tong uitsteken tja boontje komt voor zn loontje he Tong uitsteken

sherida stond daarna wel ineens pal naast me, dus ik gaf dr een klopje en probeerde dr te kalmeren (ze was er zelf ook van gescrokken)

en ja hoor toen brak de ******* uit en begon dat kind te janken als een bezetene, nou kind overeind geholpen en getroost, maar stiekem kon ik mijn lach niet onderdrukken, het was gewoon zon stom gezicht! hahaahaha!

nou dat moest ik dus eventjes met jullie delen hoor! hahaha

groetjes!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 19:07

Eigen schuld, dikke bult!
Moeten ze maar met z'n tengeltjes van een jong paardje afblijven. Kan er niet wakker om liggen hoor!

quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 19:13

hahaha ik ook zker niet hoor, maar pieste haast in mijn broek, het zag er gewoon zo stom uit Tong uitsteken

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:07

hahahaah, wat een komisch verhaal, zie het al helemaal voor me, dat verwende nest, plof op de grond, hahahaha!
Net goed!

quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 21:14

Tong uitsteken kon er eigenlijk ook op wachten, het is gemeen om te zeggen dat ik hoopte dat dat kind een mep zou krijgen, maar toen sherida dat deed lag ik echt dubbel Tong uitsteken

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:14

Hahahahah Jah wat hebben wij gelachen he Quappa ik dacht echt zow van WHAAA wat lekker voor die verwende nest en zij janken. Ik stortte in lachen uit! Bitchie he?

quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 08:47

ghehhee
ja ergens was het wel sneu ook, maar dan nog he... Tong uitsteken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 10:21

Dat kind had van mij nog een schop na gekregen... Extreme duivel (figuurlijk dan he... hoe oud is dat meisje eigenlijk?) Heel erg dom en onbeschoft van haar om zich zo met een 'vreemd' en jong paardje te bemoeien. Hoelijk heeft ze er (met vallen en opstaan Haha!) wat van geleerd...

quappa
Berichten: 487
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 10:28

ik gok zon 9-10 jaar Tong uitsteken echt een broekie, veel te bijdehand voor haar leeftijd, hahaha! Tong uitsteken

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 10:51

Jah ze was 9 jaar ofzo. Echt alsof ze heel veel van paarden wist enzo omdat haar moeder veel paarden heeft.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:00

hihi net goed..
heeft ze meteen dr lesje geleerd!!