zaterdagavond, ziekenhuisavond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

zaterdagavond, ziekenhuisavond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 13:00

Oke 1 tip: als je ooit naar het ziekenhuis/EHBO moet, ga dan niet op zaterdagavond...wat een volk loopt daar rond zeg....

Ik ging dus gisterenavond op Nescio rijden, althans, dat was het plan. Op de weg langs de stal waren een paar van die rotjong met crossmotors en brommers bezig om lekker veel herrie te maken. Tijdens het opstijgen reed er 1 langs waar Nescio zo van schrok dat ie meteen in galop sprong. M'n rechterbeen was er al wel overheen, maar ik zat nog niet...Dus ik viel eraf, bleef gelukkig niet met m'n voet in de beugel hangen, maar Nescio zette de galopsprong af met zijn linkerachterbeen op de enige plek waar hij dat niet had moeten doen....juist ja, mijn linkervoet. Verdrietig Laars uit, m'n hiel deed enorm veel pijn, blauw/rood, opgezwollen...Mijn moeder was er gelukkig bij, dus die belde m'n vader zodat ie ons naar het ziekenhuis kon brengen. We waren om 20.00 bij de ehbo, om 21.00 aan de beurt...Foto's gemaakt van het hielbeen en de enkel. Gelukkig niks gebroken of gescheurd, maar het is zo stijf en opgezwollen dat ik er amper op kan lopen.... Verdrietig Advies van de dokter was om er niks om te doen, geen zwachtel ofzo, en veel in beweging houden...makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...

Baal er natuurlijk goed van, was net weer met priveles begonnen met Nescio, dus dat moet nu ook weer even wachten. En het rare is dat ik er eigenlijk helemaal niet van geschrokken ben, denk omdat het zo enorm snel gebeurde Verward Gelukkig was het zand in de bak lekker los, als dit gebeurd was met een harde bodem had heel m'n voet in puin gelegen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithGigi en 74 bezoekers