Stomme paniekknol

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 10:39

hmm, ik herken het ook.
Ik kon op een gegeven moment niet eens meer in de bak rijden, in iedere hoek was wel een enge deur, hindernismateriaal, raam, of spiegel. Ik schoot van links naar rechts. Ook op de poetsplaats schrok hij vaak zomaar en ging dan hangen. Vaak als ik hem een schop onder zijn kont gaf, ging ie wel weer terug, maar hij heeft menig halster kapot getrokken. Ik zat er ook liever op dan ernaast, want dat was gewoon levensgevaarlijk met zijn rare sprongen.
Hij is ook een keer zo opgefokt geraakt door een stel rennende paarden, toen hij los in de buitenbak stond, dat hij over de bakrand is gesprongen. Hij bleef hangen met zijn achterbenen en is over de kop gevlogen. Weinig aan de hand, gelukkig. Wel een hoop schaafwonden.
Grappig was dat ik buiten langs de weg gewoon met een lange teugel kon rijden, niets aan de hand dan.
nou ja, ik heb em niet meer dus weet eigenlijk geen oplossing Scheve mond Sorry.


lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 12:08

pfff, wat overdreven zeg..
ben jij nooit boos op je paard? Nou, ik ga helemaal met margreet mee, als hij zonodig met zijn logge lijf op me moet springen kan hij een rotschop krijgen.
Bah, "kan niet met paarden omgaan" en "geen vertrouwen waard".
Wat kunnen we weer lekker makkelijk oordelen.

Fijn dat jij nooit een rothumeur hebt.

Trouwens, ik wil nog even toevoegen dat veel paarden die vluchtreactie nogal graag 'gebruiken' om onder het werk uit te komen. Zoals ik al vertelde deed die van mij het alleen in de bak, terwijl ik buiten met een losse teugel kon rijden...
Laatst bijgewerkt door lies op 07-04-02 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, FCSA, inge_romeo, Mieke, Natascha, PeanutGuapa, xSannee en 162 bezoekers