Met Gipsy gesprongen!!! (tinker)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Met Gipsy gesprongen!!! (tinker)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 21:27

hooooi Knipoog

We gingen vandaag weer naar de manege maar we waren er nogal vroeg.. 4 uur ofzo dus eerst maar ff bedenken wat we gingen doen.. maar wassen kon niet want duurde te lang voordat ze droog was en we wilden rijden... Cool
Dus toen maar ff lekker gepoetst en der het snoepjes bakkie laten zoeken Haha! Wat ze al snel vond, halve snoeppot leeg Tong uitsteken
Toen maar om kwart voor 5 patatje gegete en wezen rijden in de buitebak en dr was niemand eige bak alleen Haha! *blij* En voor ons was iemand wezen springen, bleek, want alles stond dur nog... Dus annelies gaat derop... en gyps wilt de hele tijd naar de hindernis-ding toe en op gegeven moment ging ze maar over de balke lopen, GING ZE VET HOOG DEROVER SPRINGEN!! ze vond ut echt leuk ze ging de hele tijd terug en toen in draf drover, en toen maar balk wat hoger gezet... en toen ging ze vet leuk springen Haha! zag der vet gaaaaaf uit!!!! Clown

En toen ik... Clown

Whaaaaaaaaaaaa... gypsy is geweldig!!!! ze sprong vet leuk en goed!! en ik vind ut vet leuk en nu gaan we et vaker doen!!!!

Ook oefenen voor de western trail dus moet ze ook over dingen lopen nou dat word echt gaaaavv OK dan! Clown


Gyps is echt een toppaard wil der noooit meer kwijt !!!!!!!!!!!!!!!!

!Pips! is gewoon COOL !


TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 14:27

Ik denk wel dat het haar is dan, maar niet van angela!! Verward
Ze staat wel op veldt ja..

!Pips! is gewoon COOL !

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 16:15

Wat leuk Haha! Maar ik heb geen auto... Echt jammer!

!Pips! is gewoon COOL !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers