Ik ben vandaag bij de fokker van mijn paard geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 19:24

Ik ben vandaag bij de fokker van mijn paard geweest. Ik werd heel gastvrij ontvangen. Pling De moeder van mijn paard heb ik nog gezien en geaaid, ik heb een halfzus en halfbroertje (:+: Wordt volgens mij een mooi paard) gezien. Ook heb ik nu foto's gezien van zijn opa en oma. En weer wat nieuwe informatie gekregen over de voorouders van mijn paard. (Ik had al een hoop informatie gehad van mijn stoere jongen toen ik de fokker gebeld had.)
Het was echt leuk om eens te zien waar mijn paard nu oorspronkelijk vandaag komt. Lachen Alle paarden waren heel vriendelijk en kwamen nieuwsgierig naar me toe toen ik in de wei was.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 20:13

gaaf man wist ik maar waar Sya vandaan kwam

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 22:18

leuk!!!ik ben 2 jaar geleden ook naar Spots fokkers in Wales geweest, alleen d'r moeder was overleden Verdrietig en ze hadden alleen nog maar shetjes, dus ook haar halfbroertjes niet meer

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 01:24

Ik wilde dit jaar naar Wales gaan maar met die MKZ wacht ik maar een jaartje ofzo. jammer ik wil de mama ook wel eens zien.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:24

Hai hai!
Ik ben vorig jaar ook bij de fokker van mijn paard geweest, was ook supergaaf!Haar moeder hadden ze niet meer, nog wel een halfbroer uit dezelfde merrie. Loop ik net overal te zoeken naar het verblijfadres van haar vader Cambridge Cole, omdat ik hem ook nog eens wil zien, hoor ik vandaag dat hij vorige week overleden is!!!Ik baal!!!Heb ik weer!!! Ilona Boos! Boos! Boos!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:37

lottie woont nog bij z'n fokker.
Ik heb z'n vader gekent en zijn moeder en oma gereden.
Dat is inderdaad heeeeel erg leuk als je weet waar je paard vandaan komt ik ken ook al zijn broertjes en zusjes..
En dankzij Mieke heb ik nu ook 2 foto's van z'n opa:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:40

ik zal ook eens een briefje naar Dwingeloo sturen want daar woont de fokker van Kawa.
want het lijkt mij dus ook wel leuk om meer van Kawa te weten te komen.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 09:00

ik had echt geen flauw idee welke fokker soraya vandaan kwam! Ik weet wel dat ze iets met spanje heeft, maar zeker weet ik het niet!

xxx soraya