Ook in ENKHUIZEN ingebroken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:22

ja zij mag ook haar mening geven en ze mag zeggen wat ze wil van mij hoor

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:24

maar ik mag dat ook

kingstons

Berichten: 149
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:27

Het is toch alleen maar goed dat ze het meldt, beter hier dan hart van ned. Misschien zijn er mensen die iets kunnen missen voor de manege als het blijkt dat ze hier niet tegen verzekerd zijn. Echt sneu hoor, voor de manege en al die kids die er rijden. Ik ga zelf wat beter mijn kast afsluiten, stal is niet echt heel erg ver van enkhuizen vandaan en voor je het weet staan ze hier voor de deur!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:36

Ik ben heel blij dat ze het meldt want ik woon er niet zover vandaan!!

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:48

Het is echt niet normaal meer hoeveel er gestolen wordt............vandaag zat er bij de paard & co ook een extra nieuwsbrief waar onderandere een heel stuk over paardendieven in stond.
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je eigen spullen zowat een 24 uurs bewaking moet gaan geven???????
LAAT IEDEREEN GEWOON MET Z'N POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AFBLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 00:06

Sylvia schreef:
Weet je wat ik zomaar even bedenk? Dat het misschien een wraak-actie, pesterij oid is geweest. Vrijwel alleen maar oud manegespul...


Dat denk ik niet, die zouden persoonlijke spullen weggehaald hebben. Bovendien is het op een manier gedaan waarop het niet echt op wraak duidt. Bij een stal verderop zijn naar verluid ook zadels en quads verdwenen, waarschijnlijk door dezelfden... Nu is er niet alleen van de manege weggehaald maar ook van verschillende pensionklanten waaronder ook veel kinderen. Verdrietig En die arme kinderen waarvan ik de les heb moeten afmelden. Dat was heel zwaar, ze waren echt verslagen. Die leven iedere week weer toe naar hun paardrijles. Bij ons staan echt de kinderen centraal. De eigenaars zijn dol op kids!!! Ze mogen daarom ook heel veel! Velen zijn er de hele dag!!!

@Sandra, goed hoor dat je het meldt!!! Zo kunnen anderen misschien voorzorgsmaatregelen nemen! Toppie! OK dan!
@Minouk, Gelukkig zijn jouw spullen er nog, maar het is wel zinvol om anderen te waarschuwen! Ik weet zeker dat je het daar mee eens bent!
@Polly, niet alleen zadels, ook quads. Ze wisten waarvoor ze kwamen, ook bij die andere stal, die 2 straten verder ligt dan wij...

Mensen, neem je zadel mee naar huis!!!

Om voor vergoeding in aanmerking te komen moet je bij je verzekeringsmaatschapij melden dat je op een andere lokatie spullen hebt liggen, laat je je zadel toch bij je paard, dan is het handig om hierover even je verzekeringsagent te bellen, zodat je zeker weet dat het gedekt wordt bij diefstal!!!!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 00:09

kingstons schreef:
Het is toch alleen maar goed dat ze het meldt, beter hier dan hart van ned. Misschien zijn er mensen die iets kunnen missen voor de manege als het blijkt dat ze hier niet tegen verzekerd zijn. Echt sneu hoor, voor de manege en al die kids die er rijden. Ik ga zelf wat beter mijn kast afsluiten, stal is niet echt heel erg ver van enkhuizen vandaan en voor je het weet staan ze hier voor de deur!

Wat bedoel je met hart van ned?

Mensen, het is gewoon TE erg aan t worden met die zadel diefstallen.

medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 00:58

Natasha schreef:
Mensen, het is gewoon TE erg aan t worden met die zadel diefstallen.


Vertel me wat je eraan moet doen!!! Het enige is volgens mij door iedereen allert te houden en te waarschuwen!

Het is ons gewoon echt overkomen! Zadelkamer op slot etc. Het is gewoon onmogelijk om de manegezadels anders dan in een zadelkamer achter slot en grendel op te slaan...

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 02:00

het is uberhaubt absurd dat je er zo druk om moet maken
dat mensen andermans spulletjes niet met rust kunnen laten
écht zielig dus ... helaas echt helaas bestaan er mensen
die geen respect hebben voor andermans spullen
de straffen in nederland mogen van mij strenger worden
en helaas zijn het vaak mensen van "buiten" die paar geven anderen een
slechte naam , maar toch mogen van mij die grenzen weer dicht
voor die paar slechte
en nederlanders die het doen mogen ze van mij veeeeeel zwaarder straffen

laat de politie maar eens stoppen met muggeziften over "kleine"
vergrijpen en zich drukker maken over mensen die het niet erg vinden
om een maandje all in vollpension vakantie te houden in een der nederlandse cellen
(al zijn der natuurlijk veel ergere dingen waar ze van mij ook meer mensen op mogen zetten en ik graag iets meer belasting voor betaal
ondanks mijn waotje waar wij van eten kleden en de paardjes van doen
(geloof mij wij eten niet luxe))

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 08:17

kingstons schreef:
Ik ga zelf wat beter mijn kast afsluiten, stal is niet echt heel erg ver van enkhuizen vandaan en voor je het weet staan ze hier voor de deur!


Ik heb gister avond begrepen dat het in Flevoland ook gaande is en dat ze daar grote waarschuwingen weggeven.. Ik zou het dus zeker in de gaten houden..

Idd is er gisteren ook in Andijk op een stal ingebroken...

Idd is het voor de les kids die we vandaag zouden krijgen niet tof.. Scheve mond De kinderen staan idd bij ons op nr1 en ze mogen dan ook heel veel..

Tja.. Helaas voor hun gaat de les niet door vandaag..

kingstons

Berichten: 149
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:23

Ook in Flevoland? Misschien moet ik dan maar een kast gaan huren in de zadelkamer (heb nu eigen kast), die gaat op slot en er zit een alarm op, wij hebben ook bewakingscamera's, zal dat een beetje helpen??

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 10:50

Tja.. Ik hoop het voor je...

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 11:02

Euh minouk, alleen maar goed toch, dan kunnen andere mensen het in de gaten houden...

Er is inderdaad ook bij een andere stal ingebroken. Ik ken die mensen...

Ik werd gisteren opgebeld door mijn vriendin. Zij heeft een zus die bij die andere stal rijd. Haar zadel en hoofdstel waren weg. Hufters zijn het!! We moeten zelf toch al op zoek naar een ander zadel, deze wordt te oud. Als we er een hebben, zal ik mijn oude zadel zeker afstaan. Arme kids die nu niet meer kunnen rijden...


*edit*

Hoe krijgen ze het voor elkaar met die honden....
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 11-09-04 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 11:02

Jez** dit is al de zoveelste keer! Ik begrijp niet wat die mensen er voor lol aan hebben om andere mensen te bestelen!! Ik hoop dat ze die gasten te pakken krijgen. Maar ja, dat zal er wel weer niet inzitten..

En even over die lessen van die kinderen, kan de manege eigenaar niet proberen wat goedkope hoofdstellen te kopen, en dan die kinderen gewoon een paar lessen zonder zadel te laten rijden? Ik denk niet dat ze dat erg vinden! En als het verzekeringsgeld binnen is kan hij weer nieuwe zadels kopen..

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 11:03

Leo_American schreef:
Jez** dit is al de zoveelste keer! Ik begrijp niet wat die mensen er voor lol aan hebben om andere mensen te bestelen!! Ik hoop dat ze die gasten te pakken krijgen. Maar ja, dat zal er wel weer niet inzitten..

En even over die lessen van die kinderen, kan de manege eigenaar niet proberen wat goedkope hoofdstellen te kopen, en dan die kinderen gewoon een paar lessen zonder zadel te laten rijden? Ik denk niet dat ze dat erg vinden! En als het verzekeringsgeld binnen is kan hij weer nieuwe zadels kopen..


Alleen die beginners zijn dan een probleem. Die kunnen nog amper in het zadel blijven Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 11:25

Natasja91 schreef:
Alleen die beginners zijn dan een probleem. Die kunnen nog amper in het zadel blijven Haha!


Hahaha pak een toska/beauty van stal en ze willen allemaal niet meer Schijnheilig Schijnheilig

Maar ze zijn zadels aan het regelen dus als alles goed gaat gaan maandag de lessen weer door.. OK dan!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 11:26

obelix schreef:
Hahaha pak een toska/beauty van stal en ze willen allemaal niet meer Schijnheilig Schijnheilig

Maar ze zijn zadels aan het regelen dus als alles goed gaat gaan maandag de lessen weer door.. OK dan!


toppertje OK dan!

medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:41

Echt heel fijn trouwens al die berichtjes!!!! Het doet met goed dat er zoveel mensen met 'onze' kindertjes meeleven!!!

Een voordeel van de hele zaak: We wilden net weer allen hoofdstellen en zadels van nieuwe stickers gaan voorzien! Na de vakantie was alles wat los geraakt en door elkaar. Nu kunnen we het gewoon op de nieuwe spullen doen, is alles straks weer picobello in orde!!!

Ik hoop echt dat die boomvruchten gepakt gaan worden!!! Voor al die spullen wordt hard gewerkt!!!! (bij iedereen) Laat ze op een eerlijke manier geld gaan verdienen!!!!

@Sandra: Joepie Toska zonder zadel!!!! Cheese!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:54

Oei oei.
Dit is wel heel dicht bij nu, alles gaat nu dus mee naar huis vanavond.

Die arme kinders ze verheugen zich altijd zo op de lessen.

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:53

ik hoorde het gister Verward Echt raar hoor , Zoiets doe je toch niet...
Wel vervelend dat er nu geen rijlessen meer zijn

Succes nog met alles!!!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:14

Ik geloof dat er maandag weer rijlessen zijn, allemaal nieuwe spullen nu, heb ook even geholpen Lachen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:30

Zo he dat is echt balen.
Had juist net v/d week het briefje bij onze stal weg gehaald dat er opgelet moet worden met zadels ivm diefstal en nu weer in de buurt Boos! .
Het kan ook niet ff rustig blijven ofzo he Boos! .

Gelukkig kunnen die kids maandag weer lessen, maar wat een strop voor de manege en natuurlijk een aantal v/d pensionklanten.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:00

medruze schreef:
Vertel me wat je eraan moet doen!!! Het enige is volgens mij door iedereen allert te houden en te waarschuwen!

Het is ons gewoon echt overkomen! Zadelkamer op slot etc. Het is gewoon onmogelijk om de manegezadels anders dan in een zadelkamer achter slot en grendel op te slaan...

Ídd, want de politie doet er echt niks aan, zelfs niet als je mensen weet die in die gestolen goederen doen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 10:28

medruze schreef:
@Sandra: Joepie Toska zonder zadel!!!! Cheese!



Schijnheilig Schijnheilig Jij mag eerst *LOL*

medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:28

Hahahhaa, oké, ik rij haar los daarna mag jij!!!! Deal?