Xandor alsnog afgekeurd!! UPDATE!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 10:25

Bren het absoluut oneens met de kkritiek op Duin en Bosch en met name op Welling! Natuurlijk heeft iedereen zn eigen ervaringen positief of negatief maar om dan maar te stellen dat je daar niet heen moet gaan Verward
Wij zijn daar met meerdere paarden naar volle tevredenheid behandeld en ja, wij hebben weer een aantal mindere ervaringen met Utrecht. Zoals Prisca (dacht ik) al zei ze modderden te lang aan, 82 mensen aan je toch al niet zo gelukkige paard frunnikken, 88 keer opnieuw voordraven omdat de studenten niet zien aan welk been die kreupel is enz. enz.
Ieder zijn keus en ze doen daar vast oook goede dingen maar dat doet Welling ook hoor. Daarbij is de man als teamarts meegeweest naar de OS dus dan zal die dr toch wel iets van weten lijkt me...


daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 10:26

Belangrijkste nog vergeten, Corona succes met het paard natuurlijk!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 20:34

Mikey"]
[quote="daan schreef:
wij hebben weer een aantal mindere ervaringen met Utrecht. Zoals Prisca (dacht ik) al zei ze modderden te lang aan, 82 mensen aan je toch al niet zo gelukkige paard frunnikken, 88 keer opnieuw voordraven omdat de studenten niet zien aan welk been die kreupel is enz. enz.


Ik geef je wel gelijk, maar hoe moeten er anders nieuwe goede DA-en komen??? (zoals ik hoop ik...) Het is gewoon onwijs moeilijk om een kreupelheid goed te diagnosticeren! Het is niet alleen: links voor loopt ie kreupel! Vergeet dat alstjeblieft niet!
[/quote]

Zoals Prisca al schreef, natuurlijk moeten zij het leren maar inderdaad zit ik daar niet op te wachten. En niet eens niet ondat het allemaal extra tijd kost voor mij maar vooral niet omdat ik het niet nodig vind dat er meer dan nodig is aan mijn paard geplukt wordt. Misschien niet zo relevant bij kreupelheid maar wel bij andere problemen. Een vriendin van mij heeft haar paard met bijholteontsteking daar gehad nou dat was geen pretje hoor...

Maar nogmaals natuurlijk moet er een plek zijn waar ze het vak kunnen leren..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, Avelienvd, DogWords, elfje72, Googlebot, Keandra, Mark0919, Pinacolada en 42 bezoekers